مرجع خبری پرسپولیس : كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: دلايل قانع كننده‌اي براي همراهي نكردن پرسپوليس داشته و بعيد است ديگر براي اين تيم بازي كنم

باقري اظهار داشت: هميشه پرسپوليس را از كودكي دوست داشتم و نمي خواستم براي حضور در اين تيم شرط بگذارم. در اين سال ها پيشنهادات خوبي داشتم كه به خاطر پرسپوليس و هوادارانش به آن پشت كردم.
وي افزود: آنهايي كه مرا مي‌شناسند مي دانند در دوران فوتبالم اهل حاشيه نبودم اما اين بار دلايل قانع كننده اي براي همراهي نكردن پرسپوليس دارم كه به موقع آنها را به مردم و هيات مديره خواهم گفت.
باقري ادامه داد: بعيد مي‌دانم ديگر در خدمت پرسپوليس باشم و به احتمال فراوان در ديدار برابر الشباب عربستان نيز از همراهي اين تيم معذورم.
وي در مورد دليل اصلي درگيري اش با وينگادا گفت: پرسپوليس نتايج خوبي نگرفته و تنها اميدش پس از آشتي كنان هيات مديره كه از اين خبر بسيار خوشحال شدم، ليگ قهرمانان آسيا است. اجازه دهيد فعلا سكوت كنم و حرف‌ها را در دلم نگه دارم.
كاپتيان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در خصوص وضعيتش در تيم ملي گفت:

خوشبختانه با انجام فيزيوتراپي در شرايط بسيار خوبي هستم و اگر اتفاقي رخ ندهد، در دور جديد تمرينات اين تيم شركت مي كنم تا پاسخ خوبي به اعتماد افشين قطبي بدهم.
وي افزود: راه بسيار سختي براي رسيدن به جام جهاني در پيش داريم؛ اما با حضور قطبي شادابي، نشاط و انگيزه به اردوي تيم تزريق شده است، البته از تلاش علي دايي و زحمات او نبايد به سادگي گذشت.
باقري ادامه داد: ديدار با كره شمالي مي تواند براي ما حساسيت زياي داشته باشد؛ اما بايد به فكر 9 امتياز باشيم تا بتوانيم به عنوان يكي از 2 تيم اول راهي جام جهاني شويم و حتي به پلي آف نيز نرويم.
وي در موردخداحافظي از تيم ملي در زمان علي دايي عنوان كرد: با قطبي گفت و گو كردم.اعلام كرد به بازيكنان با تجربه نياز دارد و من مي توانم به تيم ملي كشورم باز هم كمك كنم. پس از مشورت و فكر كردن به نتيجه رسيدم كه شايد آخرين بازي هايم براي تيم ملي به نفع خودم و تيم ملي كشورم باشم به همين دليل قبول كردم.
كاپتيان تيم ملي ياد آور شد: اردوي چين و قبل از آن بازي تداركاتي با تيم هاي شرق آسيا براي ما مفيد است، چون بايد آماده شويم كه در شرايط خاص كره شمالي به ميدان برويم. سابقه بازي در اين كشور را دارم؛ اما كره شمالي، تيم نسبتا ضعيف سال هاي گذشته نسيت و بايد براي يك جنگ تمام عيار آماده باشيم.
باقري در پايان تاكيد كرد: از هواداران پرسپوليس عذر خواهي مي كنم چون هرگز دوست نداشتم چنين وضعيتي پيش آيد. پرسپوليس را دوست دارم و اگر حتي از اين تيم جدا شوم مانند قهرماني فصل گذشته با موفقيتش فرياد مي‌كشم تا هواداران اين تيم خوشحالم شوند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)