به خاطر دربي مقابل برزيل احتياط نمي‌كنم

مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري در خصوص آخرين وضعيتش و دليل تمرين نكردنش عنوان كرد: از ناحيه مچ پا كمي احساس درد داشتم اما مسئله خاصي نيست. يك مصدوميت كوچك بود كه با يخ‌درماني در حال سپري كردن آن هستم.


باقري در جواب سؤالي در خصوص خداحافظي‌اش از فوتبال ملي در ديدار ايران و برزيل اظهار داشت: واقعا خوشحال هستم كه اين اتفاق برايم مي‌افتد. روز گذشته حبيب كاشاني مرد پرتلاش و با معرفت باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفت و من را در جريان بازي با برزيل گذاشت. جا دارد از فدراسيون فوتبال، حبيب كاشاني و افشين قطبي تشكر ويژه‌اي داشته باشم كه به من اين لطف را كرده‌اند.

وي افزود: ديدن چنين برنامه‌اي و اجازه دادن به من كه در اين بازي مهم شركت و از فوتبال ملي خداحافظي كنم برايم باارزش است. انشاءالله بازي خوبي برگزار شود و نتيجه‌اش هم براي ما خوب باشد.

 

باقري تصريح كرد: برزيل تيم بزرگ و ريشه‌داري است و ما روز سختي مقابل اين تيم داريم. اميدوارم از اين بازي نهايت استفاده را ببريم تا يك تجربه خوب براي ما تا قبل از جام ملت‌هاي آسيا باشد. برزيل ستاره‌هايي دارد كه شايد هر كسي دوست داشته باشد مقابل آنها به ميدان برود و اين موضوع را براي فوتبال ملي ايران به فال نيك مي‌گيريم.

باقري در جواب اين سؤال كه آيا دوست داشتيد اين بازي در ورزشگاه آزادي و مقابل 120 هزار هوادار برگزار شود، اظهار داشت: خيلي دوست داشتم اين اتفاق در ورزشگاه آزادي رخ دهد. اين بازي، بازي خوب و بزرگي است كه پيش آمده است حالا شايد در كشور ديگري طبق برنامه‌ريزي‌ها بايد برگزار مي‌شد اما سعي مي‌كنم بهترين استفاده را كرده و در شرايط ويژه از فوتبال ملي خداحافظي كنم. انشاءالله در بازي‌هاي بعدي در تهران با حضور 120 هوادار و يك تيم بزرگ ساير اسطوره‌هاي ما از فوتبال خداحافظي مي‌كنند. من در امارات دلم با هواداران ايراني است و از لطف آنها تشكر مي‌كنم.

باقري در جواب اين سؤال كه آيا قصد نداريد به طور كامل از فوتبال خداحافظي كنيد تاكيد كرد: فعلا كه در حال بازي كردن هستم و هر وقت تصميم گرفتم از فوتبال خداحافظي كنم اين موضوع را اعلام مي‌كنم. هر وقت تشخيص بدهم كه نمي‌توانم، از دنياي فوتبال خداحافظي و آن را رسما اعلام مي‌كنم.
كاپيتان پرسپوليس در خصوص نتيجه نگرفتن تيم ملي در بازي‌هاي غرب آسيا گفت: به نظر من اين بازي‌ها زياد حساس نبود عليرغم اينكه من مي‌دانم شايد نتيجه براي مسئولان و كادر فني تيم ملي كمي ضروري بود اما بازي‌ها جنبه تداركاتي داشت تا كادر فني نفرات اصلي خود را بشناسد و بتواند در شرايط مهم‌تر يعني جام ملت‌هاي آسيا موفق باشد.

وي افزود:‌ بازي با كويت را نديدم ولي دو بازي كه از تيم ملي ديدم خيلي خوب بازي كردند. جنگنده بودند و نسبت به ماه‌هاي قبل بهتر شده بودند و بهتري بازي مي‌كردند اما گفتم ملاك، اول يا دوم شدن در اين جام نبود. هدف اصلي جام ملت‌هاي آسيا است تا انشاءالله مقام بياوريم.

باقري در جواب اين سؤال كه آيا به خاطر دربي در بازي مقابل برزيل احتياط خواهيد كرد گفت: دربي براي من مهم نيست و مثل همه بازي‌هاي ديگر است. براي من همه بازي‌ها كه با لباس پرسپوليس به ميدان مي‌روم مهم و ضروري است. نمي‌دانم چندمين دربي است كه بايد به ميدان بروم اما سعي مي‌كنم در آن بازي تمام توانم را به كار گيرم.

وي افزود: واقعا نمي‌دانم چرا الان سؤال مي‌كنيد كه آيا در بازي مقابل استقلال مي‌تواني پيروز شويد يا خير. ما قبل از آن بازي حساسي مقابل ملوان داريم. بهتر است شما فعلا راجع به ملوان سؤال كنيد و هر وقت، وقت آن بازي رسيد در باره آن بپرسيد.

وي همچنين در خصوص شايعه خداحافظي مهدوي‌كيا، هاشميان و دايي از فوتبال در بازي با برزيل گفت: به نظرم در اين بازي‌ها بايد براي عزيزاني كه در تيم ملي زحمت كشيده‌اند و به يك نوعي جزء بازيكنان خوب ايران بودند، تقدير شود اما متاسفانه در ايران شايد رسم نيست و شايد شرايط فراهم نمي‌شود كه اين بازي‌هاي بزرگ برگزار شود. اميدوارم از اين عزيزان كه اسم برديد به نحو بسيار خوبي در مسابقات آينده تقدير شود چون واقعا اين عزيزان براي فوتبال ما زحمت كشيدند و جايش است كه از آنها تقدير شود.

باقري در پايان در جواب اين سؤال كه آيا فوتبال ما علمي دنبال مي‌شود يا خير گفت: مسلما همه مربيان ما به دنبال اين هستند تا علم را در فوتبال بياموزند و كارهاي خود را به روز پيش ببرند. واقعا هم در حال علمي كار كردن هستند. در حال حاضر اكثر تيم‌ها در اطراف خود مربيان مختلفي را دارند و سعي مي‌كنند از بهترين امكانات استفاده كنند تا فوتبال ما پيشرفت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)