مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي‌هاي ذوب آهن در فصل جاري نشان مي‌دهد كه تيم سر سخت و پر انگيزه‌اي است.

 

كريم باقري اظهار داشت: در چند بازي گذشته در ليگ برتر، با بدشانسي، امتيازهاي شيريني را از دست داديم. مي‌بينيد به جاي بالاي جدول در رده چهارم هستيم.

 

وي افزود: فوتبال پر از اتفاقات است. جاي جبران داريم. اميدوارم با يكدلي و تلاش بازيكنان، گذشته را جبران كنيم و هرچه سريعتر به بالاي جدول برگرديم.

 

باقري در خصوص بازي مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: ابتدا حضور ذوب آهن در فينال ليگ قهرمانان آسيا را تبريك مي‌گويم و براي آنها آرزوي موفقيت دارم. ديدار بسيار سختي را مقابل تيم سخت كوش و پر انگيزه ذوب آهن داريم. اميدوارم با هوشيارانه مقابل اين تيم ظاهر شويم.

 

وي افزود: ذوب آهن تيم خوبي است و بازيكنان قوي دارد. آنها از كوچكترين فرصت‌هاي خود بهترين استفاده را مي‌كنند. اميدوارم پرسپوليس در تهران با يك بازي خوب، امتياز اين ديدار را به نفع خودش رقم بزند.

 

باقري درباره خداحافظي غريبانه‌اش از تيم ملي گفت: اتفاقي افتاده كه تمام شده است. از خداحافظي‌ام از فوتبال در ديدار ايران و برزيل راضي هستم. اين هم شانس من بود. باز هم جا دارد براي چندمين بار از حبيب كاشاني، افشين قطبي و فدراسيون تشكر كنم. چيزي‌هايي را كه مي‌نويسند، به من ربطي ندارد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)