مرجع خبری پرسپولیس : مصدوم هم نباشم مقابل الشباب بازي نمي‌كنم  ! باقري: وينگادا با من مشكل دارد

از اولين روز غيبت كاپيتان در تمرينات، درست 12 روز مي‌گذرد و در ميان تمام حرف و حديث‌ها او اگرچه دلخور است اما خودش هنوز تاكيد دارد كه قهري در كار نيست. به جاي بازگشت به پرسپوليس، كريم باقري دو روز قبل به اردوي تيم ملي رفت و وضعيت مصدوميت‌اش را براي قطبي توضيح داد. حالا هم مي‌گويد آسيب‌ديدگي‌اش طوري است كه تا بازي با الشباب برطرف خواهد شد و كاپيتان مي‌تواند به پرسپوليس بازگردد اما خودش فعلا چنين تصميمي ندارد و مي‌گويد كه وقتي وينگادا دليل نيمكت‌نشيني‌هاي او را فني دانسته، حتي اگر مصدوم هم نباشد مقابل الشباب بازي نمي‌كند.

pnnc غیبت كريم باقري در تمرينات و بازي‌هاي پرسپوليس به خاطر مصدوميت است يا قهر با وينگادا؟
من بچه نيستم كه قهر كنم. در فوتبال حرفه اي قهر معنا و مفهوم ندارد اما متاسفانه برخي روزنامه ها هر روز مي نويسند، باقري قهر كرد و از اين حرف ها. من كمرم درد مي‌كند. همين الان تازه از فيزيوتراپي به سر تمرين تيم ملي آمده ام تا وضعيت ام را به آقاي قطبي بگويم. من به خاط كمر درد تا دو، سه روز ديگر نمي توانم با تيم ملي تمرين كنم و بايد به فيزيوتراپي بپردازم. پس چگونه مي‌توانستم در تمرينات و بازي هاي پرسپوليس حاضر شوم.

pnnc یعني منكر هرگونه اختلاف يا مشكلي با وينگادا هستي؟
من كاري نكرده ام كه بخواهم آن را كتمان كنم. من هيچ مشكلي با آقاي وينگادا ندارم اما مثل اينكه ايشان با من مشكل دارند.مشكل كه نه ولي سليقه ايشان طوري بوده كه از من در دو بازي متوالي مقابل راه آهن و سپاهان استفاده نكردند. من به بازيكن نيمكت نشين تيم تبديل شده بودم. مصاحبه اي هم از آقاي وينگادا خواندم كه گفته بود دليل بازي نكردن باقري فني است.


pnnc مگر مي‌شود بازيكني كه به تيم ملي دعوت شده و امسال يكي از آماده ترين هاي پرسپوليس بوده، مشكل فني داشته باشد؟

نمي دانم. تفكر ايشان لابد اين بوده، حالا من نمي دانم ايشان مشكل ديگري هم درباره من دارند يا خير. كناره گيري من از پرسپوليس هم صحت ندارد، چون من به خاطر كمر درد در تمرينات تيم غايب بودم و نمي توانستم مقابل پاس هم بازي كنم.


pnnc  پس به تمرينات برمي گردي؟
فعلا كه دو، سه بازي بايد فيزيوتراپي كنم. بعد از آن هم در خدمت تيم ملي هستم. در تمرينات پرسپوليس هم شركت مي كنم اما با شرايط فعلي و اين روند در بازي با الشباب عربستان پرسپوليس را همراهي نمي كنم.


pnnc حتي اگر مصدوميتت برطرف شده باشد؟
وقتي وينگادا مي‌گويد من مشكل فني دارم يعني اينكه فعلا اعتقادي به من ندارد. من در دو بازي نيمكت نشين بودم. ايشان از من در تركيب تيم استفاده نكرد، يعني حالا كه چند روزي مصدوم بوده و تمرين نكرده ام از من استفاده مي كنند؟!


pnnc و اگر حالا بخواهد استفاده كند؟!
با اين شرايط بعيد مي دانم حتي در صورت رفع مصدوميت پرسپوليس را مقابل الشباب همراهي كنم.


بpnnc راي فصل بعد چه تصميمي داري؟
من يك سال ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و اگر بخواهند فصل بعد هم در خدمت باشگاه و تيم هستم.


از اختلافات مديرعامل و رئيس هيات مديره هم حتما باخبر هستي؟
فعلا كه اين مسائل به رسانه ها كشيده شده و همه از آن خبر دارند.


pnnc درباره اخراج افشين پيرواني حرفي نداري؟
من نمي دانم دليل اين تصميم چه بود، كاري هم ندارم، هرچه هم كه بوده به من ارتباطي ندارد. من كه از تيم كنار هستم و زياد خبر ندارم چه اتفاقاتي مي گذرد. ولي از برخي روزنامه ها خيلي ناراحتم. به هر حال همه من را مي شناسند ولي متاسفانه طي اين چند روز كه در تمرينات و بازي هاي پرسپوليس نبودم برخي روزنامه ها حرف هايي درباره من مي‌زنند كه جالب نيست، همين!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)