پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر انتقادی از باشگاه انجام دادم، به خاطر خودم نبود و از منافع کل تیم دفاع کردم.

کریم باقری بعد از حاشیه هایی که در هفته های اخیر برایش رخ داده، این روزها کمتر از همیشه مصاحبه می کند. وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و انتشار قراردادهای بازیکنان و مربیان فوتبال توسط سازمان لیگ ، به گفت و گو پرداخت که در زیر می خوانید:

*بعد از انتشار رقم قرارداد شما توسط سازمان لیگ به مبلغ 600 میلیون دیروز این مبلغ توسط سازمان لیگ اصلاح شد و اعلام شد کریم باقری 400 میلیون گرفته است.

من اصلا کاری به این موضوع ندارم که سازمان لیگ بخواهد قرارداد من را منتشر کند یا چه رقمی را بر روی سایت خود اعلام کند. من برای کل قراردادم مبلغ 600 میلیون قرارداد بستم که برای فصل گذشته و پیش روست و با یکدیگر ادغام شده است. برایم اصلا اهمیت ندارد که سازمان لیگ بخواهد چه مبلغی را برای من اعلام کند.

*آیا انتشار مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان توسط سازمان لیگ کار درستی است؟

من واقعا نمی دانم چرا می خواهند فوتبالی ها را مقابل مردم قرار دهند. به کسی چه ربطی دارد که هر بازیکن چقدر پول می گیرد؟ قراردادهای بازیکنان یک موضوع محرمانه بین باشگاه و بازیکن است و به هیچ احدی ربطی ندارد که آن بازیکن چقدر پول گرفته است. حالا مگر باشگاه ها پول های قرارداد ها را می دهند که پول های آنان را انتشار می دهند؟ با این شکل فقط  مردم فکر می کنند فلان بازیکن فلان قدر پول گرفته است.

*برانکو ایوانکویچ هم شدیدا از انتشار مبلغ قراردادش ناراحت شده است.

برانکو کاملا حق دارد. او یک مربی حرفه ای است و تا به حال هم همیشه قرارداد حرفه ای بسته است. کار سازمان لیگ اصلا درست نیست چون همانطور که گفتم قراردادهای باشگاه ها یک موضوع محرمانه است. واقعا مشکل تمام ورزش فوتبال است؟ هر اتفاقی می افتد سراغ فوتبال را می گیرند و با این کار بازیکنان را جلوی مردم قرار می دهند. 

*شرایط این روزهای پرسپولیس چطور است؟

خدا را شکر شرایط این روزهای تیم بسیار خوب است و بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی تمرینات خود را پیگیری می کنند. خوشبختانه قسمتی از مطالبات بازیکنان هم پرداخت شده و حالا بازیکنان با تمرکز بیشتری می توانند تمرین کنند. امیدوارم در فرصت باقیمانده به هماهنگی کامل برسیم تا بتوانیم در ادامه رقابت های لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.

*پرسپولیس در ادامه راه خود باید در جام حذفی به مصاف پیکان و در لیگ به مصاف سایپا برود.

به هر شکل ما اگر به دنبال این هستیم تا به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم نباید برایمان مهم باشد که با چه تیمی و چگونه بازی می کنیم و فقط باید به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی در بازی باشیم.

*در چند روز گذشته شما برای حمایت از بازیکنان مصاحبه تندی علیه باشگاه انجام دادید. همچنین در موضوع علی فاطمی این شما بود که پیگیر وضعیتش بودید. به همین دلیل بازیکنان کاملا از شما حمایت کردند.

من کار خاصی برای بازیکنان انجام ندادم، اگر کاری هم کردم برای تیم بوده است. اگر مشکلی برای تیم به وجود بیاید برای من هم هست و تنها فقط برای بازیکنان نیست. نه تنها من بلکه تدارکات تیم و تک تک اعضای تیم هم در مشکلات سهیم هستند. ما در تیم یکی هستیم و باید با هم باشیم. من به خاطر یک نفر این کار را انجام ندادم. نه برای خودم و نه برای شخص خاصی بلکه برای تیم است که پشت آنها هستم و از آنها حمایت می کنم.

*اما بعد از این اتفاق شایعه شد که هیات مدیره از شما توضیح خواست.

اصلا چنین اتفاقی نیفتاد و این موضوع را کاملا تکذیب می کنم و این شایعات را برخی از دوستان رسانه ای مطرح می کنند.

* همچنین شایعاتی مبنی بر اختلافات شما و طاهری به گوش می رسد؟

من در این مورد صحبتی ندارم چون همانطور که گفتم این شایعات را یکسری از رسانه ها ساختند. مشکلی نیست و من به کار خودم مثل قبل ادامه می دهم.

*دیروز سالروز برد پرگل شش بر صفر پرسپولیس برابر استقلال بود. 

من این روز را به هواداران تبریک می گویم. می دانم آن هوادارانی که هنوز آن برد به یادشان می آید با آن روز زندگی می کنند. من هم این موضوع را شنیده ام اما سنم قد نمی دهد که یادم بیاید و میدانم این نتیجه جزء نتایج تکرارنشدنی فوتبال است.

*تیم ایران امروز باید به مصاف هند برود. نظرتان درباره شرایط تیم ملی چیست؟

خدا را شکر تیم ایران از جوانان بسیار خوبی تشکیل شده است. ما کادر فنی بسیار خوبی هم در تیم ملی داریم و همه چیز از لحاظ کادر فنی و بازیکنان در شرایط ایده آل است. امیدوارم مسئولان فوتبال ایران تمام امکانات مورد نظر کی روش را برایش فراهم کنند تا تیم ملی بتواند در ادامه راه نتایج خوبی را کسب کند. بازیکنان ایران در بازی مقابل گوام نشان دادند که چقدر انگیزه دارند و چقدر بازیکنان با استعدادی هستند.  طمئن هستم امروز هم در برابر تیم هند کار دشواری را نخواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)