پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت: تلاش می کنیم در شرایط آب و هوایی و سخت اهواز با ارائه عملکرد خوب دست پر به تهران بازگردیم و اولین برد را کسب کنیم.

کریم باقری درباره شرایط کنونی تیم پرسپولیس گفت: تمرینات خود را پس از بازی با ذوب آهن انجام می دهیم و تلاش می کنیم تا در بازی بعدی با آمادگی فنی و روحی خوبی به میدان برویم. بازی با ذوب آهن هرچه بود تمام شد و نباید به این بازی فکر کنیم. ما موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که از دست دادیم و نباید در بازی های آتی این همه موقعیت را از دست بدهیم و باید بدانیم که در یک بازی موقعیت های زیادی نصیب یک تیم و بازیکنانش نمی شود.

وی درباره علت از دست رفتن فرصت های گل زدن گفت: فشار گروهی برای کسب نتیجه از یک سو و بدشانسی و عدم تمرکز از سوی دیگر موجب شده که بازیکنان ما فرصت های خوب گلزنی را از دست بدهند. حتی بازیکنانی که در بازی های قبلی راحت گلزنی کرده بودند در این بازی با نداشتن تمرکز و بدبیاری فرصت های خوبی را از دست دادند. امیدواریم این اتفاقات تکرار نشود و اشتباهات فردی چه در فاز دفاع و چه در فاز حمله به حداقل برسد.

مربی تیم پرسپولیس درباره اشتباهات فغانی در بازی با ذوب آهن گفت: در این باره کارشناس داوری و رسانه ها به اندازه کافی صحبت کردند. من نمی خواهم حرفی بزنم که برخی تصور کنند می خواهیم ناکامی تیم خود را توجیه کنیم اما بدون شک اشتباهات در قضاوت در رقم خوردن چنین نتیجه تاثیر بسیار زیادی داشت. در این باره است نظر کارشناسان را ملاک قرار دهیم و من ترجیح می دهم حرفی نزنم و امیدوارم مسئولان باشگاه در این زمینه قوی عمل کرده و بتواند با پیگیری های خود حق تیم و هواداران را بگیرند و شرایط به گونه ای باشد که اشتباهات داوری بیش از این به پرسپولیس ضربه نزند. بنا به گفته کارشناسان ما در بازی با استقلال خوزستان هم از این بابت متضرر شدیم و در بازی با سپاهان هم بحث های زیادی وجود داشت.

کریم باقری درباره اینکه نقش او در کادر فنی آن گونه که باید و شاید زیاد نیست گفت: من تازه کار مربی گری را آغاز کردم و می خواهم پله به پله و اصول در کار مربیگری پیشرفت کنم بنابراین به این حرف و حدیث ها که کریم باقری باید در کادر فنی نقش پررنگی داشته باشد و دستیار چندم نباشد ذره ای توجه نمی کنم و به واقعیت نگاه کرده و خودم می دانم که تازه اول راه مربیگری هستم و باید به عنوان یک مربی تازه کار در پرسپولیس طوری کار کنم که تجربیاتم را در اختیار تیم قرار دهم.

کریم باقری در پاسخ به این سوال که آیا برانکو نظرات شما را جویا می شود گفت: ایشان معمولا قبل از بازی نظرم را می پرسد و من هم دیدگاه هایم را می گویم و سعی می کنم بیش از حد در مسائل مختلف نظر ندهم چرا که جنبه دخالت پیدا می کند.

کریم باقری در پایان درباره بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: ما پس از بازی با سپاهان و ذوب آهن با یک تیم مدعی دیگر بازی داریم و در هفته های آتی نیز باید با تیم هایی بازی کنیم که برای خود اسم و رسمی دارند و جزو مدعیان و بالانشین های جدول به حساب می آیند. فولاد تیم خوبی است که امسال به دلایلی نتوانسته گروه خوبی داشته باشد. آنها برای کسب تساوی در اصفهان مقابل سپاهان نشان داده اند که رفته رفته به شرایط خوب خود باز می گردند. علاوه بر این ما در گرمای اهواز و شرایط آب و هوایی سخت باید بازی کنیم و کار سختی داریم. در مجموع معتقدم از همین حالا باید در باره رو به رو شدن با مدعیان و بازی سخت و بازی در گرما حرفی نزنیم و فقط به فکر برد باشیم. هواداران پرسپولیس انتظار دارند و روزهای بسیار سختی را به واسطه ناکامی های تیم تحمل می کنند و باید با کسب بهترین نتایج آن ها را سربلند کنیم. هواداران بعد از باخت سپاهان و ذوب آهن تمام قد از تیم حمایت و دفاع کردند و به بازیکنان روحیه می دهند و می بینند که تیم بازی های خوب و روانی انجام می دهند. بازی روان و زیبا اما باید نتیجه هم بگیریم. باید قدر حمایت های مردم را بدانیم و از این حمایت ها نهایت بهره را ببریم. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند چه انتظاراتی از آنها وجود دارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس از این شرایط خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)