پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنار گذاشتن بازیکنان برای درخشان کاری ندارد اما او می‌خواهد بازیکنان را اصلاح کند.

نادر باقری در خصوص حاشیه‌های رخ داده توسط سوشا مکانی پیش از بازی این تیم مقابل راه‌آهن و همچنین عملکرد مسعود همامی صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 

 درباره برخورد عجیب روز گذشته مکانی در اردوی پرسپولیس صحبت کنید.

راستش من خودم نشنیدم که سوشا مکانی چه برخوردی انجام  داده است اما از دوستان شنیدم که مکانی به حمید درخشان فحاشی کرده که قطعا کار درستی نبوده است. به هر حال کادر فنی پرسپولیس تشخیص داده بود چون این دروازه‌بان از اردوی تیم ملی آمده بود و خستگی همراه خود داشت در بازی با راه‌آهن بازی نکند اما زمانی که ما مشغول خوردن ناهار بودیم این بازیکن برخورد درستی انجام نداده است.

 با این شرایط تکلیف آینده این دروازه‌بان با پرسپولیس چه خواهد شد و آیا مکانی در پرسپولیس می‌ماند یا نه؟

باید دید تصمیم باشگاه در این خصوص چه خواهد بود اما شنیدم که حمید درخشان روز گذشته و بعد از بازی با راه‌آهن اعلام کرده که دیگر نیازی به مکانی ندارد و با این شرایط تصمیم دیگر بر عهده باشگاه خواهد بود که او در پرسپولیس بماند یا نه اما به هیچ عنوان هیچ بازیکنی حق ندارد که به تصمیم کادر فنی اعتراض کند چرا که احترام به کادر فنی یک قانون است و باید به تصمیم مربی احترام گذاشت حالا دیگر بحث حجب و حیا و ترس به جای خودش.

 حمید درخشان دیروز اعلام کرده پرسپولیس یا جای اوست یا جای مکانی.

درخشان حرف درستی زده چرا که او از اتفاقات دیروز بسیار ناراحت بود و گفت من این همه پای مکانی ایستادم و او نباید این کار را انجام می‌داد.الان هم تصمیم به عهده کمیته انضباطی و حمید درخشان است که این بازیکن را حفظ کنند یا نه.

 قبول دارید که اگر حمید درخشان از همان ابتدا با بازیکنانی مثل رضا حقیقی، پیام صادقیان و … که حاشیه‌ساز بودند برخورد می‌کرد دیگر چنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

ببینید درخشان همواره می‌گوید که حذف کردن و کنار گذاشتن کاری ندارد اما باید بازیکنان را اصلاح کرد و به عنوان یک بزرگتر ما وظیفه داریم که بازیکنان را اصلاح کنیم و او همواره سعی و تلاشش این بوده که بازیکنان را به جای حذف کردن اصلاح کنند.

 اما وقتی بازیکنان اصلاح‌پذیر نیستند آن وقت تکلیف چیست؟

صددرصد وقتی بازیکنی اصلاح‌پذیر نیست آن وقت برخورد با او هم فرق خواهد داشت.

 روز گذشته مسعود همامی وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را بر عهده داشت. عملکرد این دروازه‌بان را در این بازی چطور دیدید؟

به هر حال مسعود همامی دروازه‌بان شناخته شده‌ای است که در سپاهان و آسیا هم بازی کرده و من از او راضی هستم اما در نظر بگیرید که همامی بر روی دو گلی که خوردیم مقصر نبود البته توپ زیادی هم روی دروازه ما نیامد اما در کل از او راضی هستم.

 در بازی‌های آسیایی هم طبعا از همامی استفاده می‌کنید!

بله، چرا که همامی بازیکنی است که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده و گلر بی‌تجربه‌ای نیست و فقط مشکل او این است که چون نیم‌فصل اول در پیکان بود از بازی‌ کردن دور بوده وگرنه مشکل دیگری ندارد.

 مکانی روز گذشته مدعی شده که همامی با مسائل پشت پرده و رابطه با حمید درخشان به پرسپولیس آمده است. شما پاسخ‌تان به این ادعا چیست؟

به هیچ عنوان اینطور نیست و همامی با هیچ لابی به پرسپولیس نیامده بلکه او با مشورت من و درخشان به تیم آمد چرا که این دروازه‌بان جزء گزینه‌های من بود اما مکانی عصبانی بوده که آن صحبت‌ها را انجام داده است.

چه تضمینی است که در 9 بازی آینده پرسپولیس با درخشان دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد؟!

به هر حال بازیکنان باید جنبه خودشان را بالا ببرند و بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و چه لباسی پوشیده‌اند. امیدوارم که دیگر چنین اتفاقی نیفتد چرا که از این مسائل در هر تیمی است ولی نمود آن در پرسپولیس بیشتر است و اگر در آینده چنین اتفاقاتی رخ دهد همه متضرر خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)