پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

نبی‌الله باقری‌ها، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: پیروزی پرسپولیس برابر پیکان می توانست شرایط این تیم را در جدول رده بندی و صدر جدول بهتر کند اما به هر حال تساوی در این دیدار رقم خورد تا رقابت در سطح جدول بین بالانشینان به اوج برسد.

وی درباره مشکل گلزنی در پرسپولیس اظهار داشت: درست است که غیبت بازیکنی مثل لوکادیا در این بازی و همین طور در دربی کاملا مشهود بود اما پرسپولیس تیم بزرگی است که نشان داده تیمی است که متکی به یک بازیکن نیست. اگرچه در دو بازی اخیر مهاجمان در امر گلزنی ناکام بودند اما گلزنی بازیکنی مانند  گولسیانی به عنوان یک مدافع می‌تواند پیام‌آور اتفاقات خوبی برای سرخ‌پوشان باشد تا مشخص شود پرسپولیس برای گلزنی می تواند روی همه نیروهای خود حساب کند.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: خرید مهاجم و پوشش خلا بازیکنی مانند لوکادیا نیاز اصلی این روزهای پرسپولیس است اما به نظرم تا بازگشت دیاباته و خرید مهاجم احتمالی، نیروهای با تجربه بازیکنان چند پسته تیم می توانند کمک حال سرخ‌پوشان باشند و شرایط خوبی را برای بازی های بعدی رقم بزنند.

باقری‌ها درباره بازی پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان گفت: گل‌گهر تیم خوب و منسجمی است که از بازیکنان و کادر فنی خوب و با تجربه ای بهره مند است و می‌توان گفت بازی این هفته پرسپولیس و گل‌گهر در سیرجان یکی از جذاب ترین بازی های لیگ برتر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به شرایط دو تیم در جدول آنچه که مسلم است این است هم پرسپولیس و هم گل گهر برای پیروزی پا به میدان می گذارند و همین مساله می‌تواند باعث جذابیت مسابقه شود. دو تیم، تیم‌های بالای جدولی محسوب می‌شوند و برای کسب سه امتیاز به میدان می آیند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)