پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: قرارداد سروش رفیعی با فولاد خوزستان یکساله است و آن را دیروز امضا کردیم.

عبدالمجید باقری‌نیا، در مورد شرایط فولاد خوزستان و جذب سروش رفیعی، گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و آماده شروع لیگ برتر هستیم. رفیعی هم دیروز قراردادی یکساله با ما ثبت کرد و از امروز هم اقدامات لازم برای گرفتن ITC را آغاز کردیم.

وی در مورد اینکه قرارداد رفیعی ۶ ماه است یا یکساله، تصریح کرد: قرارداد او یکساله است.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه وقتی رفیعی با پرسپولیس قرارداد بسته و قرار است در نیم فصل به این تیم منتقل شود چطور فولاد با او قرارداد یکساله بسته است، تصریح کرد: قراردادی که من برای ثبت به هیأت فوتبال بردم یکساله بوده است. بازیکن قرارداد یک ساله بسته است. نمی‌دانم چه چیزی بین باشگاه پرسپولیس و رفیعی است و آیا قراردادی بستند یا نه. من از این مسائل اطلاع ندارم و فقط می‌دانم که ما دیروز به هیأت فوتبال رفتیم و قرارداد یکساله‌ای را امضا کردیم.

وی در مورد اعلام فریبرز محمودزاده مسئول نقل وانتقالات سازمان لیگ در مورد اینکه باشگاه فولاد خوزستان قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت نکرده و در این شرایط نمی‌توانند بازی کنند، گفت: مدارکمان را در سامانه سازمان لیگ ثبت کردیم. نماینده باشگاه هم الان به سازمان لیگ رفته و مدارک را تحویل می‌دهد.

باقری‌نیا در مورد اضافه شدن عزیز فریسات به کادرفنی فولاد، گفت: بله او به کادرفنی اضافه شده است. قبلا سیروس پورموسوی اعلام کرده بود که یک مربی که تخصص در کار با مدافعان دارد به کادرفنی اضافه خواهد شد که به همین خاطر فریسات کار خود را در تیم شروع کرد.

وی در مورد اولین دیدار فولاد مقابل پارس جنوبی، اظهار داشت: من نباید در این مورد ارزیابی داشته باشم چرا که جایگاه من فنی نیست. در ابتدای لیگ هستیم و شناخت تیم‌ها از هم کم است. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام شود و فولاد به چیزی که توان دارد دست یابد. به اعتقاد من توانایی امسال تیم ما خیلی بیشتر از سال قبل است.

سرپرست فولاد در مورد حضور حبیب رضایی به عنوان مدیرعامل در فولاد خوزستان، گفت: رضایی از مدیران با سابقه مجتمع فولاد خوزستان است. او هم مدیر صنعتی و هم مدیر ورزشی بوده است. سالها سکان دار ورزشی این مجتمع بوده و سالها در هیأت مدیره فولاد خوزستان حضور داشته است. رضایی به کارهای باشگاه اشراف کامل دارد. نباید از زحمات محمد شریف هم به سادگی گذشت و باید از او قدردانی کرد اما این انتخاب هم بسیار خوب بوده است. رضایی همه زیر و بم باشگاه را می‌دانسته و از اینکه تیم در چه مرحله‌ای است و چه کاری کرده مطلع بوده است. این یک حُسن بسیار بزرگ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)