مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق پرسپولیس امروز در مصاحبه با روزنامه «پیروزی» صحبت های جالبی را در خصوص حضور محمد مایلی کهن در پرسپولیس مطرح کرده است.


کریم باقری بازیکن سابق پرسپولیس امروز در گفت‌وگویی با روزنامه پیروزی درباره شرایط کلی فوتبال ایران صحبت‌های جالبی رابه زبان آورد. کریم باقری درباره بازی تیم ملی مقابل ماداگاسکار می‌گوید:

«من آنقدرها هم به تیم ملی بی‌علاقه نیستم اما فقط 10 دقیقه از بازی را تماشا کردم و چون چنگی به دل نمی‌زد، بی‌خیال تماشای مسابقه شدم.»

 


او درباره انتقادات رو به افزایش از کارلوس کی‌روش می‌گوید: «زمانی که این مربی به ایران آمد، من گفته بودم که او به مرور متوجه می‌شود که فوتبال در ایران با همه جای دنیا فرق می‌کند و خب این پیش‌بینی من او حالا بعد از فقط یک بازی مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

 


باقری با انتقاد از موضع‌گیری‌های فعلی از سرمربیگری تیم ملی می‌گوید: «تیم ملی در بدنسازی است و باید درک کنیم که آنها نمی‌توانستند بازی چندان بهتری را از خود به نمایش بگذارند. البته امیدوارم این فضا با پیروزی مقابل مالدیو تغییر کند.»

 


باقری سپس با مثبت ارزیابی کردن شرایط پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس نفرات خود را حفظ کرده و بازیکنان خوبی را هم به جمع اضافه کرده است ضمن اینکه آنها همگی تجربه بازی در پرسپولیس را دارند و بنابراین خیلی راحت‌تر جذب تیم خواهند شد.»

 


اما جالب‌ترین جمله او درباره محمد مایلی‌کهن است که سابقه چند ساله شاگردی او در تیم ملی را دارد. باقری می‌گوید: «آقای مایلی‌کهن اخلاق خاصی دارد و هرچیزی را که به نظرش بیاید می‌گوید و در مقابل کاستی‌ها کوتاه نمی‌آید و من کلا امیدواریم شرایط طوری پیش برود که کار ایشان و پرسپولیس تا پایان قول و قرار اولیه ادامه پیدا کند.» البته خود کریم هم چندان امیدوار نیست این اتفاق رخ بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)