پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت تا زمانی که باشگاه کتباً اعلام نکرده او در این تیم به کارش ادامه می‌دهد و برانکو هم مشکلی با ادامه کار او ندارد.

نادر باقری  در خصوص پیروزی تیمش مقابل النصر عربستان، اظهار داشت: شکست دادن تیم‌های عربی مخصوصاً اگر حریف تیم عربستانی باشد لذت خاص خودش را دارد.

وی ادامه داد: هواداران ما روز چهارشنبه با حضور پر شورشان در ورزشگاه آزادی یک روز به یاد ماندنی را رقم زدند و باید از آنها نهایت تشکر را داشته باشیم. بازیکنان هم روز بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتند و با غیرت و تعصبی خاص نمایشی فوق‌العاده داشتند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس با تأکید بر اینکه از چند روز قبل از بازی جو این تیم به هم ریخته بود، یادآور شد: اتفاقاتی در فاصله سه روز مانده به بازی در تیم ما رخ داد که تمرکز همه ما را برهم زد. واقعاً کار کادرفنی برای ایجاد تمرکز در تیم بسیار مشکل شده بود و همه از جان مایه گذاشتند تا ثابت کنند عاشق پرسپولیس هستند و موفقیت این تیم در اولویت‌شان قرار دارد.

باقری از عملکرد سوشا مکانی هم تقدیر کرد و افزود: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته برای سوشا رخ داد او انگیزه بالایی داشت تا به تیم برگشته و خودش را به همه ثابت کند. خوشبختانه او بازگشت خوبی به ترکیب اصلی داشت و توانست دروازه‌اش را در بازی با النصر بسته نگه دارد. به نظر من بازگرداندن سوشا تصمیم درستی بود، چرا که او به اندازه کافی از کارش پشیمان شده بود و تیم هم در این بازی حساس به وی نیاز داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آینده او در پرسپولیس به چه شکل خواهد بود، توضیح داد: همانطور که گفتم ما روز‌های سختی را از ابتدای این هفته سپری کردیم و حتی توهین‌هایی هم به ما شد اما با شرایط کنار آمدیم تا این بازی خاص و سرنوشت‌ساز را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم.

باقری همچنین خاطر نشان کرد: تا این لحظه باشگاه به صورت رسمی و کتباً اعلام نکرده است که من برکنار شده‌ام و در این شرایط منطق حکم می‌کند که در تمرینات حاضر شوم. البته روز بازی هم جلسه‌ای نیم‌ساعته با برانکو داشتم و او به من گفت فعلاً مربی دروازه‌بان‌ها در کادرش نخواهد داشت و مشکلی با ادامه کار من ندارد. به هر حال تا زمانی که باشگاه به من به طور کتبی اعلام نکند که کنار بروم، طبق قراردادم در تمرینات حاضر می‌شوم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس خاطرنشان کرد: من با درخشان به پرسپولیس آمدم و با نظر او هم در تیم ماندم تا تکلیف قراردادم مشخص شود. خود را همیشه سرباز پرسپولیس می‌دانم و تا روزی که در این تیم باشم با جان‌و‌دل کار خود را انجام خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)