مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پرسپولیس معتقد است به هیچ عنوان نباید خود را مقابل پاس از پیش برنده بدانند چرا که این تیم طی چند بازی گذشته، عملکرد خوبی داشته است اما مقابل همین حریف کمی تلاش برای پیروزی و پس گرفتن صدر جدول کافی است.

 

کریم باقری که به تازگی قرار است خیابانی به اسم او نام گذاری شود در خصوص آخرین شرایط خودش، پرسپولیس و دیدگاهش نسبت به تیم ملی ایران به سوالات پاسخ می دهد.

 

* وضعیت پرسپولیس را پس از دو هفته تعطیلی بازی های لیگ چطور می بینید؟

_ دو هفته تعطیلات فرصت مناسبی برای ریکاوری بود. با توجه به تمریناتی که برگزار شد ، معتقدم نهایت استفاده را از این تعطیلات بردیم و به آنچه که مدنظر کادرفنی بود رسیدیم.

 

* علاوه بر این، برگزاری بازی مقابل نساجی هم محک خوبی بود.

_ بله، به هر حال در مشهد فرصتی برای برگزاری بازی تدارکاتی نشد اما مقابل نساجی بازی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه با پیروزی از میدان خارج شدیم.

 

* طبیعتا با بازگشت ملی پوشان، وضعیت بهتر از این هم خواهد شد.

_ قطعا همینطور است. با اضافه شدن ملی پوشان به مراتب بهتر، زیباتر و مصمم تر از گذشته می توانیم بازی کنیم.

 

* بازی مقابل پاس را چطور می بینید؟

_ به نظرم بازی سختی مقابل پاس داریم. شناخت از این تیم به ما می گوید کار آسانی نداریم، هر چند قرار باشد این بازی در خانه برگزار شود. باید در تک تک دقایق بازی مراقب بازیکنان حریف باشیم. هدف ما بازگشت به صدر جدول است و با کسب 3 امتیاز این مسابقه باید به هدفمان برسیم.

 

* خودتان بازی می کنید؟

_ مشکل خاصی برای بازی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بدانند، حتما در خدمت پرسپولیس خواهم بود.

 

* نظرتان راجع به بازی های اخیر تیم ملی چیست؟

_ ملی پوشان در هر دو مسابقه مقابل چین و کره جنوبی خوب بازی کردند و به آن ها تبریک می گویم. امیدوارم موفقیت های تیم ملی در جام ملت های اسیا هم ادامه داشته باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)