بازیکنان به نبود من عادت می کنند/ قبل از اعلام کاشانی با او صحبت کرده بودم


مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم پرسپولیس گفت : یک ماه پیش زمانی که من قصدی برای خداحافظی نذاشتم این موضوع را اعلام رسمی کردند اما من مخالف بودم و تصور می کردم می توانم ادامه دهم.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس کریم باقری که برای اعلام دلایل خداحافظی اش از فوتبال در برنامه نود حاضر شده بود گفت : پس از اینکه این موضوع از سوی میدریت اعلام شد و زمانه که نیمکت نشینی های طولانی را دیدم تصور کردم به درد تیم نمیخورم و اگر می توانستم کمک کنم حتما از من استفاده می شد.

 

اخلاق بدی که من دارم این است که اگر تصمیم بگیرم در جایی نباشم امکان ندارد بمانم و اکنون من این گونه تصور می کنم.

 

 

وی در خصوص صحبت های علی دایی در ابتدای فصل با او در خصوص شرایط طول فصل گفت : آقای دایی اول فصل هیچ صحبتی در خصوص نیمکت نشینی با من نکرد . فصل قبل اولین نفری بودم که به من پیشنهاد تمدید دادند اما من آخرین نفری بودم که برای امضای قرارداد رفتم . امسال از سال هایی بود که از ابتدای تمرینات حضور داشتم و همیشه سعی داشتم به بهترین نحو در خدمت پرسپولیس باشم. من به آقای دایی گفتم من همیشه دوست تو هستم و اگر  الان هم بخواهی بروم من اصلا ناراحت نمی شوم اما آقای دایی گفت من به تو احتیاج دارم و باید با هم پرسپولیس را بسازیم و هیچ صحبتی در خصوص نیمکت نشینی نشد.

من نه با کسی مشکل داشتم نه با کسی قهر کردم و این تصمیمی بود که شخصا گرفتم.

خدا شاهد است که هیچ موقع به نیمکت نشینی اعتراض نداشتم من 5 بود که از یک دقیقه تا یک نیمه بازی کردم و کوچکترین مشکلی نداشتم و فقط احساس کردم که دیگر به درد پرسپولیس نمی خورم.

باقری در خصوص مجبور شدن برای اعلام خداحافظی اش گفت : مسئله خداحافظی من از کنفرانس مطبوعاتی ماه گذشته مطرح نشد بلکه آقای کاشانی دو سال پیش به علت مصدومیت من این مسئله را مطرح کرده و پیشنهاد کردند در صورتی که صلاح می دانم طی یک مراسم باشکوه خداحافظی کنم اما با من با کمک دکتر زرینه توانستم پایم را بهبود بخشم و سال قبل هم توانستم اکثر بازی ها را شرکت کنم و گل های حساسی بزنم و همین باعث شد امسال پرسپولیس با من قرارداد امضا کند.

پیش از برگزاری این کنفرانس در یکی از بازی ها در رختکن من به آقای کاشانی گفتم اگر قرار است من به همین صورت روی نیمکت بمانم بهتر است خداحافظی کنم و همین مسئله باعث شد آقای کاشانی تصور کند من تصمیم به خداحافظی گرفته ام و تاریخ 24 دی را اعلام کردند.

وی با تکذیب مشکل با سرمربی تیم پرسپولیس تاکید کرد : من همیشه گفتم الان هم میگویم در آینده هم خواهم گفت  هیچ مشکلی با علی دایی ندارم و هنوز با هم رفیق هستیم ، این تشخیص سرمربی است که چه کسی بازی کند یا نکند و من هرگز به نیمکت نشینی اعتراض نکردم . در طول 5 ماه این فصل من از یک دقیقه تا یک نیمه بازی کرده ام و هیچ گونه اعتراضی به نیمکت نشینی نداشته ام.

 

باقری در خصوص افت روحی این تیم و صحبت های علی دایی درخصوص شکست های پرسپولیس گفت : من که نیمکت نشین بودم و قاعدتا نباید شکست ها به من ارتباط پیدا کند اما اگر منظور آقای دایی افت روحی بازیکنان بوده ، قبول دارم جون من با اکثر بازیکنان ارتباط عاطفی خوبی دارم اما دیگر کم کم باید این عادت خود را ترک کنند.

 

کریم باقری همچنین با اشاره به مسابقه این هفته تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز گفت : امیدوارم در این بازی هم تماشاگران تراکتورسازی حرمت تیم پرسپولیس را حفظ کرده و این بازی هم به خوبی و خوشی برگزار شود.

 

کاپیتان با سابقه پرسپولیس در پایان گفت : من هنوز هم اعتقاد دارم می توانم بازی کنم ولی شرایط همیشه مطابق میل آدم پیش نمی رود از تمام هواداران که در طول این سال ها پشتیبان من بودند و الان  از تصمیم من ناراحت هستند عذرخواهی می کنم و  باید بدانند این تصمیم برای من هم سخت بود و امیدوارم آنها من را ببخشند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)