پرسپولیس نیوز :  مربی تیم پرسپولیس از مردم برای انتخاب کردنش به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال بعد از انقلاب تشکر کرد.

کریم باقری در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس در خصوص اینکه در برنامه شب گذشته نود با رأی مردم به عنوان بهترین هافبک دفاعی فوتبال ایران بعد از انقلاب انتخاب شد، گفت: خوشحالم که این اتفاق رخ داده است. البته دیگر گزینه‌ها هم رقبای خوب و بازیکنان بزرگی بودند، اما از مردم تشکر می‌کنم که به من لطف داشتند و حرف خاص دیگری نمی‌توانم بگویم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت حال حاضر این تیم اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی دارد و آماده بازی سخت با نفت هستیم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز این بازی، خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی درباره موقعیت‌های زیادی که مهاجمان این تیم از دست می‌‌دهند، خاطرنشان کرد: همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند، چون می‌دانیم موفقیت تیم از موفقیت فرد ارزشمندتر است. طارمی هم تلاش می‌کند که گل‌های بیشتری بزند، اما مهم کسب سه امتیاز است و در این بین او می‌تواند با تلاش بیشتر به آقای گلی هم فکر کند.

باقری در خصوص اینکه برانکو بارها اعلام کرده پرسپولیس گزینه اول قهرمانی در لیگ است، گفت: ما پتانسیل این مسئله را داریم و تیم خوبی هستیم. قطعاً نظر برانکو بسیار اهمیت دارد، اما مشخص است که کار سختی داریم. ما در شروع فصل خوب نبودیم و امتیازات زیادی از دست دادیم، اما الان می‌توانیم این مسئله را جبران کنیم. بازیکنان با تمرین و بازی خوب می‌توانند در پایان مقامی در شأن و شخصیت پرسپولیس برای این تیم کسب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)