پرسپولیس نیوز : هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تولد مهاجم‌شان را جشن گرفتند.

*پیمنتا بازیکن برزیلی گسترش فولاد و گابریل و تادو بازیکنان برزیلی پرسپولیس پیش از شروع بازی با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.

*فریدون اصفهانیان ناظر ویژه داوری، غلامرضا بهروان ناظر ویژه سازمان لیگ و محمد فنایی مسئول برگزاری این بازی از دو ساعت پیش از شروع بازی در کنار زمین مشغول رتق و فتق امور بودند.

*مبین میردورقی بازیکن تیم پرسپولیس که مدت‌هاست در این تیم نیمکت‌نشین است امروز توسط هواداران پرسپولیس تشویق شد.

*فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد همراه با بازیکنانش به داخل زمین آمد و دقایقی گرم کردن بازیکنانش را تماشا کرد.

*نادر باقری مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس، درباره دلیل حضورش در ورزشگاه گسترش فولاد گفت: متأسفانه من ممنوع‌الخروج شده‌ام و این موضوع برای زمانی است که در تراکتورسازی حضور داشتم و به همین دلیل صبح امروز به باشگاه تراکتورسازی رفتم تا کارهایم را انجام دهم و به دلیل حضورم در تبریز تصمیم گرفتم به ورزشگاه بیایم تا بازی امروز را ببینم.

*محمد عباس‌زاده مهاجم تیم پرسپولیس که دیروز جشن تولد خود را در آخرین تمرین تهران برگزار کرده بود امروز توسط هواداران تشویق شد و آنها شعار می‌دادند: «عباس‌زاده تولدت مبارک»

*در حالیکه کمتر از 30 دقیقه تا شروع بازی گسترش فولاد و پرسپولیس زمان باقی مانده در حدود 50 هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

حدود ۵۰ نفر از لیدرها و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشته و ۱۰۰ نفر از هواداران گسترش فولاد از این بازی استقبال کرده اند.

بلیط برخی از دیدار های اخیر گسترش فولاد رایگان بود که در این بازی بلیط فروشی انجام می شود.

 

*با توجه به دیدار همزمان دیدار تراکتورسازی و استقلال دیدار خانگی گسترش فولاد با استقبال هواداران تیم میزبان همراه نبوده.

 

 *تعدادی از لیدرهای پرسپولیس پشت درب‌های بسته مانده بودند که این مشکل حل شد و آنها جواز حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

*کمتر از یک ساعت مانده به شروع مسابقه از اینترنت خبری نبود و مسئولان اینترنت جایگاه خبرنگاران را آماده نکردند که دقایقی پیش مشکل اینترنت خبرنگاران برطرف شد.

*قبل از آغاز بازی اسکوربورد ورزشگاه هفته هلال احمر را تبریک گفت.

*موسیقی شاد آذربایجانی در ورزشگاه نواخته شد.

*ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد سوت و کور است و به دلیل عدم استقبال مناسب از سوی هواداران این دیدار جذابیت دیدارهای پیشین 2 تیم را ندارد.

*تعداد ماموران نیروی انتظامی حاضر در استادیوم از تعداد تماشاگران بیشتر است و استادیوم به جای رنگ سرخابی که رنگ دو تیم است زرد رنگ دیده می‌شود و حضور پررنگ نیروی انتظامی بیشتر به چشم می خورد.

*برانکو به همراه چلنگر قبل از شروع مسابقه در زمین مسابقه حضور پیدا کردند که سرمربی پرسپولیس از تعداد کم هواداران متعجب شد.

*نادر باقری مربی سابق دروازه‌بانان پرسپولیس که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد یک ساعت قبل از شروع مسابقه در زمین حضور پیدا کرد و مورد استقبال تبریزی ها قرار گرفت و با آنها به خوش و بش پرداخت.

میثم نقی زاده،بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)