پرسپولیس نیوز : کریم باقری روی نیمکت مربیگری پرسپولیس نشست.

 در حالی که برخی رسانه‌ها اعلام کردند کریم باقری نتوانست روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و کارت او صادر نشده باقری در این مسابقه مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت مربیگری پرسپولیس نشست.

* پانادیچ مربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیار برانکو هم در تمام طول نیمه اول کنار زمین بود و نکاتی هم روی کاغذ یادداشت می‌کرد.

* محمد نوری کاپیتان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه به سمت عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان رفت و با او خوش وبش کرد.

* وقتی عبدالله ویسی و دستیارانش برای خوشامدگویی پیش از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند مربیان خارجی پرسپولیس روی نیمکت نبودند.

* شماری از تماشاگران خوزستانی نام یکی از تصویربرداران صدا و سیما را فریاد می‌زدند و می‌گفتند «حسن آقا مارا بگیر» که منظورشان این بود که تصویر آنها از روی سکو به نمایش دربیاید.

* برخی از تماشاگران پرسپولیس بر روی صورت بازیکنان استقلال خوزستان نور لیزر می‌انداختند.

* محسن بنگر در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم شد و جای خود را به علیرضا نورمحمدی داد. او در جریان نیمه اول هم از مربیان خواست تعویضش کنند.

* جایگاه خبرنگاران ورزشگاه غدیر تعطیل بود و در آن را بسته بودند و خبرنگاران در جایگاهی دیگر نشستند که به خبرنگاران گفته شد آن جایگاه فقط در زمان بازی‌های فولاد باز می‌شود.

دیدار استقلال خوزستان و  پرسپولیس در شرایط آب و هوای مناسب برگزار می‌شود و دیگر خبری از گرد و غبار و بارش باران نیست. بارش شدید باران قبل از مسابقه کمک زیادی کرد تا از گرد و غبار کاسته شود.

* بعد از اینکه فولاد در تهران موفق شد دروازه تیم نفت تهران را باز کند تماشاگران اهوازی حاضر در ورزشگاه غدیر به یکباره به تشویق این تیم پرداختند.

* قبل از آغاز بازی محمد نوری سمت عبدالله ویسی رفت و با او خوش و بش کرد.

*مربیان استقلال خوزستان به مربیان تازه‌وارد پرسپولیس خوش آمد گفتند و در این بین کریم باقری با ویسی لحظاتی مشغول صحبت شد.

* محمد فنایی ناظر داوری قبل از آغاز بازی سمت نیمکت پرسپولیس آمد و به پانادیچ مربی جدید این تیم خوشامد گفت.

* محسن بنگر در نیمه اول دچار مصدومیت شد و از زمین بیرون آمد. او ابتدا از پانادیچ خواست تعویضش کند اما لحظاتی بعد پشیمان شد و دوباره به زمین بازگشت. مدافع پرسپولیس بعد از چند دقیقه بازی کردن این بار از پانادیچ خواست تا او را تعویض کند که در این لحظه نورمحمدی جایگزین این مدافع شد.

* پانادیچ مربی کروات پرسپولیس از ابتدای بازی لب خط بود و بیشتر با اشاره نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. او چند بار از طریق اومانیا نکات فنی را به بازیکنان انتقال داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)