پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: سیدصالحی باید در صحبت‌های خود احترام مربیان وپرسپولیس و خوردبین را حفظ می‌کرد.

نادر باقری در واکنش به اظهارات اخیر سید مهدی سیدصالحی که اعلام کرده روی نیمکت پرسپولیس فقط کریم باقری را شناخته، اظهار داشت: در جواب سیدصالحی باید بگویم او حتما فراموش کرده که من و علیرضا امامی‌فر سابقه‌ای به مراتب بیشتر از او در پرسپولیس داریم و بهتر است به پیشکسوت خود احترام بگذارد.

وی ادامه داد: تعجبم از این است که سید صالحی حتی احترام محمود خوردبین را هم نگه نداشته است. برای غیر فوتبالی‌ها هم سابقه خوردبین در پرسپولیس مشخص است و بهتر است این مهاجم در صحبت‌های خود مسائل اینچنینی را رعایت کند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد: سید صالحی بعد از بازی مرا دید و سلام و علیک هم کرد اما نمی‌دانم چرا در مصاحبه خود اینچنین حرف زده و به نوعی به مربیان پرسپولیس بی‌احترامی کرده است.

باقری با تمجید از عملکرد سوشا مکانی او را دروازه‌بانی بدشانس خواند و گفت: مکانی در بازی با استقلال خوزستان چند توپ خوب گرفت اما در صحنه گل دید او کور بود و توپ دقیقا در زاویه‌ای قرار گرفت که غیر قابل مهار بود. نه من بلکه پانادیچ هم از عملکرد مکانی رضایت داشت.

وی در خصوص آیده خود در پرسپولیس تاکید کرد: برانکو در صحبت‌هایی که با من داشت اعلام کرد؛ تا زمان آمدن مربی دروازه‌بان‌ها می‌توانم به کارم ادامه دهم و به این خاطر در بازی با استقلال خوزستان هم روی نیمکت نشستم اما حالا که برانکو با خودش مربی دروازه‌بان‌ها آورده من امروز (دوشنبه) برای خداحافظی به تمرین تیم خواهم رفت.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عنوان یک مربی حرفه‌ای تا آمدن مربی جدید در تمرینات و بازی‌ها شرکت کردم و بابت اتفاقات رخ داده هم اصلا ناراحت نیستم چرا که اعتقاد دارم هر آمدنی، رفتنی دارد. به هر حال از باشگاه انتظار دارم به تعهداتش در قبال ما حرفه‌ای عمل کند تا همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)