روی نیمکت تیم ملی نمی نشینم

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: فقط در كنار قطبي خواهم بود و روي نيمكت نمي‌نشينم.

 

كريم باقري پس از جلسه امروز كميته فني در خصوص خداحافظي از فوتبال عنوان كرد: تصميم خودم را گرفته‌ام و خداحافظي‌ام قطعي است. اميدوارم پرسپوليس بتواند در بازي‌هاي آينده موفق باشد و اين روند ناكامي خود را به پايان رساند.

 

وي درباره پيشنهاد براي مربيگري و يا حضور در هيات مديره عنوان كرد: كاشاني در اين چند سال به من لطف داشته اما هيچ پيشنهادي تاكنون صورت نگرفته و فكر نمي‌كنم چنين چيزي را در آينده قبول كنم. در هر صورت تصميم خود را نگرفته‌ام و بايد اين برهه‌ به پايان رسد تا در فرصت مناسب درباره آن فكر كنم.

 

بازيكن سابق تيم ملي درباره نتايج اميد در بازي‌هاي آسيايي گوانگجو تصريح كرد: پيرواني برنامه‌‌هاي خاص خود را دارد كه اگر بتواند به نحوه احسن آنها را انجام دهد مي‌تواند نتايج خوبي كسب كند. برخي مشكلات در تيم اميد وجود داشته و بايد هر چه زودتر حل شود. اين مسائل باعث دلسردي سرمربي نيز شد.

باقري درباره مربيگري در تيم ملي فوتبال يادآور شد: افشين قطبي فقط از من درخواست كرد كه كنارش باشم نه به عنوان مربي و نه به عنوان كمك مربي بلكه فقط در كنار سرمربي تيم ملي خواهم بود و روي نيمكت نمي‌نشينم.

كاپيتان اول پرسپوليس درباره نتايج كسب شده اين تيم در هفته‌هاي اخير گفت: در فوتبال هر اتفاقي رخ مي‌دهد و اين نتايج نيز دور از ذهن نيست. من بايد روزي از فوتبال خداحافظي مي‌كردم و تصميم گرفتم در اين مقطع چنين كاري را انجام دهم.

وي درباره اينكه گفته مي‌شود نتايج ضعيف پرسپوليس به علت خداحافظي باقري رخ داده اظهار داشت: هميشه براي پرسپوليس و استقلال حاشيه‌هاي مختلفي درست مي‌كنند. موضوع خداحافظي من هيچ ربطي به نتايج پرسپوليس ندارد و حرف و حديث‌ها هيچ تاثيري نخواهد داشت. چرا بايد شكست را به گردن من بيندازند؟ پرسپوليس بازيكنان خوبي دارد و مطمئن در آينده مي‌تواند نتايج بهتري كسب كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)