پرسپولیس نیوز :کریم باقری گفت: دلم برای پیروزی تیم ملی مقابل قطر روشن است.

وی درباره دیدار ایران و قطر اظهار داشت: صعود به جام جهانی دست بازیکنان ما است و امیدوارم روز سه شنبه بچه ها بازی خوبی انجام دهند و به برتری برسند. فکر می کنم اردوی خوبی را هم پشت سر گذاشته باشند.
مربی تیم پرسپولیس درباره غیبت کی روش ادامه داد: تا جایی که می دانم او وینگادا را اضافه کرده که به جای خودش روی نیمکت بنشیند. بازیکنان ما باهوش هستند و می توانند خوب کار کنند. من دلم همواره روشن است و حالا همه دوستداران ورزش و فوتبال دوست دارند تیم ملی مقابل قطر نتیجه لازم را کسب کند.
او همچنین گفت: قطری ها دوست دارند در زمین خودشان مقابل ایران به برتری برسند. مثل دیداری که 16 سال پیش مقابل آن تیم انجام دادیم و با حاشیه سازی توانستند به برتری برسند. امیدوارم آن تجربه تلخ تکرار نشود.
باقری درباره بازگشت کریمی به پرسپولیس و اینکه اعلام کرده با دایی صحبت می کند، تصریح کرد: من یکبار این کار را انجام دادم و نتیجه ای در بر نداشت. باید شرایط را بررسی کنم و ببینیم چه اتفاقاتی می افتد.
وی در پایان درباره اختلاف رویانیان و کریمی افزود: تا جایی که من می دانم رویانیان آن مصاحبه را تکذیب کرده است. انشاءالله همه چیز حل می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)