پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط پرسپولیس در چند مدت گذشته همه از این صدرنشینی خوشحال هستند.

کریم باقری در خصوص دلیل سکوت روزهای اخیرش اظهار داشت: با توجه به شرایط تیم فعلا وقت مصاحبه کردن من نیست و مطمئن باشید به موقعش این کار را انجام خواهم داد. الان کارم را انجام می دهم و من هم به کادر فنی و پرسپولیس به نوبه خودم کمک می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صدرنشینی پرسپولیس برای شما شیرین نیست، گفت: چرا نیست؟ همه از این صدرنشینی که پس از مدت‌ها به دست آمده خوشحال هستند بازیکنان، هواداران و همه کسانی که پرسپولیسی‌ هستند ولی باید برای آینده بیشتر زحمت بکشیم.

باقری در مورد بازی تیم ملی ایران مقابل نوجوانان نیجریه نیز، گفت: بچه‌های نوجوان خیلی خوب صعود کردند و در این بین کادر فنی و در کنارش آقای مهدوی‌کیا نیز خوب جوانان را راهنمایی کردند. اما بالاخره در جام جهانی کار سخت است و تیم ملی ما به تیم قدرتمندی برخورد کرده ولی من امیدوارم که بچه‌ها با یک بازی خوب مقابل این تیم فیزیکی و حتی تاکتیکی به نتیجه خوب برسند. اگر این اتفاق بیفتد و تیم ملی نوجوانان بالاتر برود به نفع فوتبال ایران است.به نظر من در کل نوجوانان آزمون سختی را در امارات در پیش دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)