مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که برای رفع اختلافات دو بار با مهدی طارمی تماس گرفته است اما مهاجم ایرانی تیم پورتو پاسخ نداده است.

کریم باقری درباره مشکلات به‌وجودآمده میان سرمربی تیم ملی فوتبال و مهاجم ایرانی پورتو گفت: در این چند روز اتفاقاتی افتاد که حاشیه‌ساز شده است. اسکوچیچ، من و خورشیدی (سرپرست تیم ملی) چند بار با طارمی تماس گرفتیم تا مشکل را برطرف کنیم. با حرف زدن می‌توان برخی مشکلات را حل و حاشیه‌ها را جمع کرد اما طارمی جواب تماس‌های ما را نداد.

مربی تیم ملی افزود: آخرین نفر به من گفتند که با طارمی تماس بگیرم. دو بار تماس گرفتم اما مهدی جواب نداد. او هم دلایل خاص خودش را دارد اما ان‌شاءالله مشکلات برطرف می‌شود و مهدی بعد از دو بازی با لبنان و سوریه برمی‌گردد.

کریم باقری تاکید کرد: آخرین نفر به من گفتند با طارمی تماس بگیرید که دو بار تماس گرفتم و متاسفانه -طارمی- پاسخی نداد. ایشان هم دلایل خاص خودش را دارد. ان شاءالله این مشکلات حل می‌شود و مهدی به تیم ملی بر می‌گردد. مهدی یکی از آماده‌ترین و بهترین بازیکنان تیم ملی و تیم باشگاهی است و زحمت زیادی می‌کشد و پیشرفت خیلی خوبی کرده است. منکر این قضیه نیستیم.

مربی تیم ملی ایران یادآور شد: اگر مهدی با من یا اسکوچیچ صحبت می‌کرد قضیه راحت‌تر جمع و جور می‌شد. صحبت نکردن مهدی به حاشیه‌ها دامن زد. از همه خواهش می‌کنم این موضوع را کِش ندهند. در سایت‌ها دیدم که نظرسنجی می‌کنند چه کسی راست می‌گوید. از تیم ملی حمایت کنید چون این تیم برای ایران است و برای یکی دو نفر نیست. باید به تیم ملی کلی نگاه کنیم. خواهشم این است مطبوعات، تلویزیون و رسانه‌ها از تیم ملی حمایت کنند. فقط نام تیم ملی باشد نه شخص تا از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم.

در پی اظهارات باقری، مهدی طارمی گفت: به خدا شماره آقاکریم را نداشتیم وگرنه هیچ موقع این کار را نمی‌کنم که جواب آقا کریم را ندهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)