پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: من اطلاعی از اتفاقاتی که در پرسپولیس می افتد، ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبتی انجام دهم.

کریم باقری در رابطه با حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فکر نمی کنم حضورم در باشگاه پرسپولیس نیاز به دلیل خاصی داشته باشد. من هم دیروز به باشگاه رفتم تا با نژادفلاح دیدار کنم و به او حضور دوباره اش در باشگاه را تبریک بگویم. صحبتهای خوبی بین ما انجام شد و امیدوارم که با حضور او وضعیت باشگاه پرسپولیس بهتر شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است پستی در باشگاه یا تیم پرسپولیس بگیرد،‌ افزود:‌ خیر،‌ چنین قراری نگذاشتیم و صحبتهایمان با نژادفلاح اصلا در این راستا نبود. همانطور که گفتم برای احوالپرسی و تبریک گفتن به نژادفلاح به باشگاه رفته بودم و صحبتی هم از مسائل دیگر به میان نیامد. نژادفلاح دید مثبتی نسبت به پیشکسوتان دارد و امیدوارم در کارش موفق باشد.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص حضور احتمالی برانکو در پرسپولیس تصریح کرد:‌ من اطلاعی از اتفاقاتی که در پرسپولیس می افتد، ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبتی انجام دهم.
 
باقری که چند ماه قبل از آمادگی اش برای خرید باشگاه پرسپولیس خبر داده بود، در پایان درباره اینکه با تغییر شرایط ممکن است به مزایده این باشگاه ورود کند،‌ گفت: دیگر قصد خرید باشگاه را ندارم و اصلا به آن فکر نمی کنم. این پرونده برای من بسته شده است و دیگر اخبار مربوط به واگذاری را دنبال نمی کنم. چند ماه قبل چنین قصدی داشتم اما بعد از اعلام شدن شرایط و بعد از مشورت با دوستانم که می خواستم با کمک آنها پرسپولیس را بخرم، منصرف شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)