پنج شنبه 22 اسفند:(17:58)

باقری: نمی خواستم حق جوانان را بخورم

مرجع خبري پرسپوليس: كريم باقري كاپيتان پرسپوليس صبح روز چهارشنبه در تماسي كه با علي دايي داشت، از او خواست كه براي مدتي به تيم ملي دعوت نشود تا به آمادگي كامل برسد.

باقري در مورد دلايل كناره‌گيري‌اش از تيم ملي مي‌گويد: در شرايط فعلي ترجيح دادم كه نباشم و در اين مورد با دايي حرف زدم و او هم گفت كه بهتر است زماني براي تيم ملي بازي كنم كه از همه لحاظ آماده باشم. وقتي آماده نيستم دليلي ندارد براي تيم ملي بازي كنم تا حق ديگر بازيكنان هم خورده شود.

 
كاپيتان پرسپوليس تاكيد مي‌كند: مسابقات اين فصل ليگ برتر فشرده است و نه تنها من بلكه به تمام بازيكنان فشار وارد شود. از طرفي بازي‌هاي تيم ملي هم دوباره به جريان مي‌افتد و اين فشردگي باعث مي‌شود كه من در پرسپوليس و تيم ملي بازدهي مناسب نداشته باشم.
 
باقري در مورد بازي با شارجه مي‌گويد: خوشحالم كه سه امتياز را گرفتيم ولي بازيكنان بعد از زدن گل سوم ديگر انگيزه نداشتند و عقب كشيدند. البته برد در اين مسابقه هم بود تا با روحيه‌اي بالا مقابل الشباب عربستان قرار بگيريم و معتقدم آنها اصلي‌ترين حريف پرسپوليس هستند. ما بايد در اين گروه اول شويم تا در مرحله بعد كه به صورت تك بازي خواهد بود ميزبان باشيم.
وي در مورد مصاحبه اخير افشين قطبي سرمربي سابق پرسپوليس كه گفته بعضي از بازيكنان اين تيم از قصد كم‌كاري مي‌كردند مي‌گويد: پرسپوليس تيم پرحاشيه‌اي است كه اتفاقات زيادي در اين فصل برايش افتاد، به هر حال قطبي نظرش را گفته ولي ما هيچ وقت كم‌كاري نكرديم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)