مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری می گوید به خود مایلی کهن هم گفته کار سختی در پرسپولیس دارد. کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی همچنان امیدوار است همکاری مایلی کهن و پرسپولیس تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

 

* گفته بودید خدا کند مایلی کهن و پرسپولیس تا آخر فصل همکاری کنند، این حرف طعنه آمیز نیست؟

_ من اهل طعنه زدن یا با کنایه صحبت کردن نیستم. از اخلاق مایلی کهن شناخت دارم و با حاشیه های پرسپولیس هم آشنا هستم.

به همین دلیل است که اعتقاد دارم مایلی کهن کار سختی در پیش دارد. ایشان روی اصول خاصی زندگی می کند و روی نظم و انظباط تاکید دارد. مسائلی که اطراف پرسپولیس و استقلال وجود دارد برای من این ذهنیت را ایجاد می کند که مایلی کهن در پرسپولیس با مشکل مواجه خواهد شد. اتفاقا با خود ایشان هم صحبت کردم و نظرم را گفتم.

 

* موضع محمد مایلی کهن در این ارتباط چه بود؟

_ ایشان دنبال کار و موفقیت است و اگر شرایط مهیا نباشد به کارش ادامه نمی دهد. حاجی به من گفت اگر شرایط فراهم نباشد در پرسپولیس نمی ماند. البته مایلی کهن از امکانات پرسپولیس راضی بود و می گفت پس از چند سال که به پرسپولیس برگشته این تیم صاحب زمین تمرین و ساختمان مستقل است.

 

* قرار بود شما دوشنبه با پرسپولیس تسویه حساب کنید؟

_ بله اتفاقا به باشگاه هم رفتم اما جلسه هاشمیان و آقای کاشانی ساعت 12 تمام شد و بعد از آن هم کاشانی باید به دیدار قالیباف می رفت و حسابی عجله داشت. خواست ظرف یکی دو دقیقه صحبت کنیم اما گفتم جلسه ما حداقل نیم ساعت طول می کشد. قرار شد طی یکی دو روز آینده دوباره به باشگاه بروم.

 

* شما گفته اید فقط 10 دقیقه از بازی ایران – ماداگاسکار را تماشا کردید، عملکرد تیم در همان 10 دقیقه چطور بود؟

_ ببینید طبیعی بود که تیم ملی در بازگشت از اردوی بدنسازی و آماده سازی اتریش خیلی سرحال نباشد. شنیده ام تعداد تعویض ها هم زیاد بوده و این نشان می دهد مربیان تیم ملی صرفا به دنبال ارزیابی شرایط بازیکنان و عملکرد آن ها در تاکتیک های مختلف تیمی بودند. این باعث افت کیفیت فوتبال می شود که ایرادی ندارد و مهم برنامه ریزی صورت گرفته برای آینده است. هر مربی دیگری هم بجای کی روش میاوردیم مدت ها طول می کشید تا تفکراتش را به فوتبال ایران دیکته کند ضمن اینکه رزومه کی روش نشان می دهد مربی بزرگ و با دانشی است و باید به او فرصت داد.

 

* پرسپولیس تیمش را تقریبا کامل کرده است. فکر می کنید این تیم مدعی قهرمانی خواهد بود؟

_ بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند سابقه بازی در این تیم را داشتند و دیگر زمان برای آشنایی با شرایط این تیم را نمی خواهند. به نظرم تیم خوبی بسته شده و نسبت به آینده پرسپولیس امیدوارم.

 

* قبلا بارها شما را در حال خوش و بش با روح الله داداشی دیده بودیم. از شنیدن خبر کشته شدن قوی ترین مرد جهان چه احساسی دارید؟

_ به نظرم روح الله داداشی جوان متواضع و آرامی بود که بیشتر وقتش را برای ورزش صرف می کرد. از شنیدن خبر کشته شدن داداشی شوکه شدم و نمی دانم چطور احساسم را نسبت به این حادثه بیان کنم…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)