مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان با اخلاق سرخپوشان تهرانی هم از اینکه این تیم وقفه ایجاد شده در رقابت های لیگ برتر را تبدیل به فرصتی برای کسب آمادگی تیمی و انفرادی بیشتر کرده بسیار راضی است.


نظر شما درباره اردوی پرسپولیس در شهر مشهد چیست؟

این اردو بسیار خوب بود و باید از مدیریت تیم بابت برگزاری چنین برنامه هایی تشکر کرد با توجه به تعطیلی مسابقات و شرایط خوبی که تیم پرسپولیس دارد و همچنین بازی سختی که هفته آینده برابر پاس خواهیم داشت ضروری بود که هم در شرایط آمادگی باقی بمانیم و هم نقاط ضعف را مرتفع کنیم که شکر خدا در این اردو به این اهداف رسیدیم. بازهم می گویم که این فرصت برای همه تیم ها وجود داشت و تیم ما هم با برنامه ریزی کادر مدیریت و فنی و تلاش بچه ها از آن به خوبی سود برد.

 

 

به عنوان یکی از باسابقه ترین بازیکنان فوتبال ایران شرایط لیگ برتر را چگونه می بینید؟

 

انقدر تیم ها با انگیزه اند که انگار همه شان برای قهرمانی می جنگند در حال حاضر هم فاصله ها بسیار کم است و تیم های متوسط نتایج خوبی می گیرند در چنین شرایطی هر اشتباهی می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. من بسیار امیدوارم که پرسپولیس انگیزه هایش را برای قهرمانی حفظ کند و بازی به بازی شرایط بهتری کسب کند تا به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت کنیم.

 

 

خود شما از نظر آمادگی در چه شرایطی قرار دارید؟

مصدومیت من برطرف شده است و در حال حضر به طور کامل در تمرینات شرکت می کنم سعی دارم تا در آمادگی کامل قرار داشته باشم تا هر وقت مربیان صلاح بدانند در خدمت تیم پرسپولیس باشم.

 

شما با وجود اینکه سال های جوانی فوتبالی را پشت سر گذاشته اید شرایط آمادگی خوبی دارید در فوتبال جهان هم به عنوان مثال بازیکنان با تجربه ای مانند پل اسکولز و رایان گیگز در تیم منچستر یونایتد درخشش خوبی دارند رمز این موفقیت چیست؟

وقتی سن یک بازیکن بالا می رود سال به سال شرایط تغییر می کند و هر سال باید کوشش بیشتری کرد و این در فوتبال یک چیز طبیعی است در مورد خود من موضوع به این شکل است که برای ماندن در شرایط مطلوب ناگزیر تلاش بیشتری باید داشته باشم اما من با اینگونه تمرین کردن هیچ مشکلی ندارم. خوب تمرین کردن یکی از فاکتورهاست و باید گفت که خیلی چیزها به خود بازیکن بستگی دارد با نگاه حرفه ای به مساله تغذیه و استراحت می توانیم عمر حرفه ای و بازدهی بیشتری به عنوان یک فوتبالیست داشته باشیم.

 

کریم باقری یک عنوان دیگر را هم به خود اختصاص داده که با عناوین ورزشی دیگر او کمی فرق دارد; مرد اخلاق دهداخیر فوتبال ایران.

مرد اخلاق بودن کار سختی نیست به خاطر اینکه رعایت مسایل اخلاقی جز بدیهی ترین چیزهایی که یک انسان باید به آن پایبند باشد. در فوتبال هم رعایت مسائل انضباطی و حفظ احترام دیگران ضروری است تاکید می کنم که احترام به پیشکسوت و در عین حال احترام و کمک به بازیکنان جوان تر جز بدیهیات ورزش است. اگر مقایسه کنید می بینید که در تمام دنیا نیز بازیکنان خوش اخلاق نسبت به سایرین از پیشرفت و موفقیت بیشتری برخوردارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)