خبرگزاری پرسپولیس : کریم باقری با بیان اینکه مربیان خارجی از فوتبال ایران شناخت ندارند، گفت: امیدوارم شرایط برای اعتماد مدیران باشگاه ها به مربیان داخلی فراهم شود.

باقری که قبل از دیدار عصر سه شنبه تیم پرسپولیس برابر سایپا به محل اردوی سرخپوشان رفته بود، اظهار داشت: مربیان خارجی که در تیمهای باشگاهی ما حضور دارند، تقریبا شناخت زیادی از فوتبال ما ندارند چراکه فوتبال ایران و اروپا تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد، آنها تفکرات خاص خود را دارند که مطابق فوتبال مدرن اروپاست و بر این اساس برایشان مشکل است که این تفکرات فنی خود را در فوتبال ایران پیاده کنند.

وی ادامه داد: با این حال برای مربیان خارجی مهم نیست که در باشگاه های ما نتیجه بگیرند یا نه که این نمی تواند به نفع فوتبال ما باشد.

شماره 6 فراموش نشدنی فوتبال ایران در ارتباط با اوضاع تیم تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: تراکتورسازی نفرات خوبی در اختیار دارد که اغلب آنها از فصل گذشته در این تیم مانده اند و به همین خاطر می توان گفت که اسکلت تیم حفظ شده اما باید بگویم که تیم تراکتورسازی نسبت به سال گذشته نتوانسته نتایج خوبی کسب کند.

وی افزود: فعلا که شرایط تراکتورسازی بهتر از فصل قبل نیست اما من امیدوارم در تعطیلات لیگ این تیم بتواند وضعیت خود را مطلوب تر کرده و به آمادگی و هماهنگی بیشتری دست یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)