پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: وضعیتی که برای تیم ما پیش آمد نتیجه بی‌توجهی مسئولان به تیم پرسپولیس است.

نادر باقری بعد از تساوی 2-2 پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بار دوم است که به این شهر می‌آیم و جو مسجدسلیمان همواره به این شکل است که همواره فحاشی ناموسی انجام می‌دهند. نمی‌دانم چه اصراری بود بازی برگزار شود.

وی افزود: گابریل را از دست دادیم و مقابل النصر او را نداریم. تا آخر بازی هم مقابل چشم ماموران انتظامی به ما فحاشی ناموسی کردند اما ماموران هیچ واکنشی نشان ندادند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس یادآور شد: متاسفم که این اندازه فحاشی در ورزشگاه صورت گرفت و هر چه به دستشان می‌آمد به درون زمین پرتاب می‌کردند. به هر حال این شرایط را در حالی برای تیم ما ایجاد کرده‌اند که باید در آسیا بازی کنیم.

باقری در مورد گل دومی که پرسپولیس دریافت کرد گفت: آنقدر شلوغ بود و درگیر حاشیه‌ها بودیم که صحنه گل را ندیدیم.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس به این اتفاقات اعتراض خواهد کرد، پاسخ داد: به چه کسی اعتراض کنیم آن هم در حالی که تاج در برنامه زنده تلویزیونی می‌گوید که این بازی را به تعویق نمی‌اندازند. مصدومیت گابریل این شرایطی که پرسپولیس دارد هدیه مسئولان به تیم‌های عربی از جمله النصر است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد: جالب است که می‌گویند تعداد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان به نتایج نمایندگانمان بستگی دارد اما با تیم‌ها همکاری نمی‌کنند. چرا ما باید به این ورزشگاه بیاییم 90 دقیقه فحش ناموسی بشنویم و بازیکن‌مان را هم در آستانه دیدار حساس مقابل النصر از دست بدهیم؟ مگر نمی‌شد این بازی را زمان دیگری برگزار کرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)