مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: جدايي بازيكنان مطرح و پرآوازه به تيم ما ضربه مي‌زند

كريم باقري در مورد حضورش به عنوان برترين‌ بازيكن اخلاق در ليگ هشتم عنوان كرد: هنوز نمي‌توانم بگويم كه برترين بازيكن اخلاق فصل قبل هستم زيرا مراسم امشب برگزار مي‌شود اما اكنون كه در جمع بهترين‌ها هستم خوشحالم. برگزاري چنين مراسمي وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند و باعث مي‌شود نسبت به گذشته در حوزه اخلاق و رفتار بهتر عمل كنيم زيرا مي‌دانيم افرادي تمام رفتار ما را زير نظر دارند.
باقري در مورد منشور اخلاقي در فوتبال ايران اظهار داشت: همه جاي دنيا چنين بحث‌هايي وجود دارد و به تخلفات انضباطي بازيكنان رسيدگي مي‌شود. منشور اخلاقي يا هر اسم ديگري كه بر روي آن مي‌گذاريم بايد در حيطه ورزش باشد و به زندگي شخصي بازيكنان ورود نكند. بنابراين منشور اخلاقي در حيطه فوتبال مي‌تواند مفيد باشد اما به شرط آنكه به زندگي شخصي افراد كاري نداشته باشيم.
باقري در مورد وضعيت پرسپوليس گفت: تمرينات خوبي را انجام داديم و تلاش مي‌كنيم تا خود را براي ديدار با مس كرمان آماده كنيم.
وي در مورد كرانچار تصريح كرد :

درحال حاضر نمي‌توانم در مورد مربي نظر بدهم چرا كه هنوز به طور كامل وي با فوتبال ما آشنا نشده است.
باقري در مورد بازي تساوي در ديدار تداركاتي برابر پيكان يادآور شد: نتيجه بازي تداركاتي ملاك نيست بلكه ما به دنبال ايجاد هماهنگي در تيم بوديم. بهتر بود از اين دست بازي‌ها بيشتر انجام مي‌داديم. البته همين يك مسابقه هم غنيمت است.
باقري در مورد جدايي علي كريمي و اينكه گفته مي‌شود جدايي او به پرسپوليس ضربه مي‌زند؛ خاطرنشان كرد: هر بازيكني مي‌تواند براي خود و آينده‌اش تصميم بگيرد. علي كريمي بچه نيست كه كسي به او بگويد كه بماند يا برود. بلكه كريمي با انصاري‌فرد اختلاف نظرهايي داشت و در آخر تصميم گرفت از اين تيم جدا شود. او مصلحت خود را بهتر مي‌داند.
وي ادامه داد: تنها كريمي از پرسپوليس جدا نشد. پژمان نوري، مازيار زارع و عليرضا نيكبخت بازيكنان مطرحي بودند كه از تيم ما رفتند. وقتي كه اين بازيكنان از تيم جدا مي‌شوند براي اينكه بازيكنان جايگزين بتوانند به خوبي جاي آنها را پر كنند به زمان احتياج دارد بنابر ين مسلم است كه پرسوليس با جدايي نفرات مشكل پيدا مي‌كند اما تغيير و تحول در هر تيمي وجود دارد و بازيكناني مي‌روند و بازيكنان جديد مي‌آيند.
وي در مورد اينكه پرسپوليس در هفته‌هاي ابتدايي به مشكل برمي‌خورد يا خير گفت: قطعا ما مشكل خواهيم داشت زيرا تمرينات را دير شروع كرديم و اين مسائل به تيم لطمه مي‌زند اما بازيكنان و اعضاي كادر فني بايد تلاش كنند تا در كمترين زمان ممكن به وضعيت مطلوب برسند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)