مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي هيچكس در عمر فوتبالي‌ام تعيين تكليف نمي‌كنم اما نمي‌دانستم ديدار با مديرعامل جرم محسوب مي‌شود.

كريم باقري با انتقاد از برخي رسانه‌ها عنوان كرد: واقعا از من توقع داريد كه مصاحبه‌ كنم و جواب حاشيه‌سازان را بدهم. برخي هر چه دوست دارند از زبان من مي‌نويسند؛ يك روز من دستور تمرين مي‌دهم و يا يك روز تمرين را تعطيل مي‌كنم.
وي درباره اتفاقات اخير در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: من و ساير بازيكنان در روزي كه به باشگاه پرسپوليس رفتيم هيچ فردي را مجبور نكرديم كه به باشگاه بيايد و براي هيچ فردي هم تعيين تكليف نكرديم. فقط از آنها پرسيديم كه آيا پول گرفته اند يا خير تا بدانيم وضعيت تيم در چه شرايطي است.
كاپيتان پرسپوليس ادامه داد: همه اعلام كردند كه از باشگاه طلبكار هستند و پول خود را نگرفته اند. ما گفتيم به جاي حرف زدن بهتر است در ديدار با مسئولان باشگاه مشكل را حل كنيم اما هم از قول من حرف نوشتند و هم براي من نوشتند كه براي تيم و بازيكنان حاشيه سازي كردم.
باقري تاكيد كرد: در حدود يك ماه گذشته دوست دارم فردي رو در روي من به من بگويد كه با او مصاحبه كرده‌ام. من فقط سر تمرينات پرسپوليس از يك خبرنگار خواستم دست دروغگويان را رو كند و در حد دو خط از زبان من حرف بنويسيد و مسائل دروغ را تكذيب كند. من موبايلم را خاموش كردم و الان مي گويم هر كسي كه شماره جديد من را داشت به او جايزه مي‌دهم.
اين بازيكن خاطرنشان كرد: من از روزنامه ها انتظار دارم كه حداقل آنهايي كه ادعا مي‌كنند با پيراهن قرمز ارتباط نزديك دارند درست بنويسند. من كاري ندارم كه بازيكني با من يا باشگاه يا علي گفته؛ رفيق است يا نه، اما مي‌گويم جواب دادن دروغ خيلي سخت است.


وي در خصوص مصاحبه‌اي مبني بر اينكه هيچكس حق ندارد من را ممنوع المصاحبه كند؛ گفت: اين فقط يكي از دروغ هايي است كه از زبان من اعلام كردند. بعد از بازي با پاس همدان در مصاحبه اي تلويزيوني به من گفتند آيا ممنوع المصاحبه هستيد؟ من در جواب خبرنگاران اعلام كردم كه هيچ كس ممنوع المصاحبه نيست و همه مي‌توانند در رابطه با تيم و عملكرد خود حرف بزنند و به ديگران كاري نداشته باشند اما حرف‌هايي را از قول من نوشتند كه واقعا جاي تاسف داشت. من نمي‌خواهم با فردي برخورد كنم و آنها را زير سئوال ببرم اما واقعا از خود اين افراد مي‌پرسم كه آيا كارشان درست است و به مردم خيانت نمي‌كنند؟
باقري افزود: با اين حرف‌هايم مشخص است كه اين صحبت را من اصلا نكرده‌ام اما در تيتر يكي از روزنامه ها كه به قول خودش پرفروش است ديدم كه نوشته اند هيچكس نمي تواند مرا ممنوع المصاحبه كند. اميدوارم ديگر شاهد اين گونه اتفاقات نباشم.
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص اعتصاب بازيكنان و حضورشان در باشگاه گفت: براي هيچكس در عمر فوتبالي‌ام تعيين تكليف نكردم اما نمي دانستم ديدار با مديرعامل جرم است. من معمولا عادت كرده ام كه براي رفع مشكلات تيم به باشگاه بروم و با مديرعامل ديدار كنم به همين دليل اين كار را انجام دادم.
وي يادآور شد: دو ماه است كه تمرين مي‌كنيم و پول‌ها و حق و حقو‌ق‌هاي اول فصل خود را دريافت نكرده‌ايم. من نه تنها به عنوان كاپيتان بلكه به عنوان يك عضو و يك بازيكن تصميم گرفتم كه به باشگاه بروم و دليل بد قولي‌ها را بدانم. برخي از بازيكنان هستند كه حتي از پارسال نيز طلبكار هستند و امسال از 30 درصد پولي كه قرار بود بگيرند فقط 10 الي 15 درصد گرفتند.
باقري ادامه داد: بايد مشكلات تيم را به مديرعامل بگويم و مجبورم به باشگاه بروم تا اجازه ندهم كه تفكر و تمركز بازيكنان از بين برود. آيا اين خلاف بود؟
وي در خصوص عدم حضورش در مراسم افطار و افتتاح بيمارستان باشگاه پرسپوليس؛ عنوان كرد: اين گونه برنامه‌ها بايد چند روز قبل به بازيكنان اعلام شود. شايد فردي ميهمان داشته باشد و يا در ايام ماه مبارك رمضان در مراسمي دعوت باشد. اين موضوع را يك روز قبل به من گفته‌اند. در جلسه اي به بازيكنان اعلام كردم كه من در اين مراسم حضور پيدا نمي‌كنم و بقيه همه آزاد هستند كه همه گفتند ما هم نمي‌رويم. اين موضوع نه تهديدي بود و نه من كسي را مجبور كردم به اين مراسم نرود اما متاسفانه باز هم آقايان هر چه دلشان خواست نوشتند كه من طومار جمع كردم تا بر ضد باشگاه عمل كنم.
كاپيتان پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه ديديد ديداري با انصاري فرد برگزار كرديم و قرار شد پول ما را به زودي پرداخت كنند. براي كساني كه دروغ را به اطلاع افرادي كه در بيرون از پرسپوليس هستند رساندند متاسفم هستم.
باقري ضمن انتقاد از برخي از روزنامه هاي ورزشي گفت: متاسفانه در ايران حدود 20 روزنامه ورزشي وجود دارد كه هر روز مي‌خواهند بهترين نوشته را داشته باشند و به حاشيه ها دامن مي‌زنند كه شايد بسياري از آنها دروغ است و بعضي ‌ها كه نيز ادعا دارند پرسپوليسي هستند دست دروغ مي‌نويسند.
وي درباره اردوي امارات گفت: هنوز اردوي امارات صد در صد نشده است. هر وقت سوار هواپيما شديم و در فرودگاه امارات پياده شديم قطعا مي‌توان گفت كه ما در چه اردوي و با چه هدفي حضور پيدا خواهيم كرد. من نيز مشكلي براي حضور در اين اردو و ديدار با صباي قم ندارم و دليل كم تمرين كردنم نيز اين است كه كادر فني به من اجازه اين كار را داد تا كمي بيشتر استراحت كنم و به ماساژ بپردازم.
باقري تصريح كرد: مولايي؛ بدنساز تيم است و اگر من مصدوم بودم با او تمرين نمي‌كردم. در ديدار برابر صبا نيز با تائيد كادر فني بدون هيچ مشكلي بازي مي‌كنم.
باقري در پايان در خصوص احتمال حضورش در تيم ملي گفت: در تمام روزهاي هفته با قطبي در تماس و آماده حضور هر گونه كمك به او هستم اما حضورم در تيم ملي منتفي است و من به هيچ عنوان در تيم ملي بازي نخواهم كرد و اميدوارم جوان‌ترها جايگاه من را بگيرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)