خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان فقط در 10 دقیقه اول بازی خوب کار کرد.

کریم باقری کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان تنها در ده دقیقه  اول بازی  خوب کار کرده و بقیه بازی دست صنعت نفت بود نمی دانم چرا فقط 10 دقیقه خوب بود اما متاسفانه تیم در مجموع در این بازی خوب کار نکرد و صنعت نفت  بهتر از پرسپولیس  بازی کرد و اگر منصفانه نگاه کنیم حق صنعت نفت برد بود.

 وی افزود:  بازیکنان پرسپولیس  اگر بخواهند اینطوری بازی کنند که یک بازی خوب باشند و یک بازی بد کار کنند به جایی نمی رسند چون امتیازات تیم ها نزدیک است و اگر بخواهند اینطوری امتیاز بدهند با تیم های دیگر فاصله می گیرند بازیکنان پرسپولیس  باید این وضعیت را اصلاح کنند و بازی به بازی بهتر شوند.

وی در ادامه افزود:  پرسپولیس  در نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفت و در پایین جدول هستند اما بچه ها باید خودشان را بهتر نشان بدهند چون الان  مشکل خاصی ندارند و همه چیز  دراختیارشان است شاید بازیکنان   با مربی قبلی تیم مشکل داشتند  اما الان از هر جهت تامین  هستند وباید با جدیت کارشان را انجام دهند تا توقعات هواداران را برآورده کنند.
 
وی افزود: عده ای می گویند که بازیکنان پرسپولیس  در زمان ژوزه خوب بازی نمی کردند من به بد و خوب آن دوران کاری ندارم پرسپولیس  مقابل ملوان در جام حذفی خوب بود  و این بازی  هم فقط 10 دقیقه خوب بودند  و فکر کردند  که بازی تمام شده است اما بچه های پرسپولیس  باید بدانند که بازی 90  دقیقه است و باید بازی به بازی بهتر شوند بازی با صنعت نفت بازی سختی هم بود چون به ملوان 6 گل زده بودند و فکر می کردند  صنعت نفت هم مثل  همان بازی است و شکل گرفتند.
 
کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت:  هواداران در  بازی با صنعت نفت روی سکوها شعار می دادند  و 6 گل از پرسپولیس  می خواستند  که این مساله روی تیم فشار می آورد و نباید اینطوری  باشد چون هر بازی شرایط  خاص خودش را دارد تماشاگران باید بدانند که هر بازی با بازی دیگر فرق می کند و نمی شود که پرسپولیس  در هر دیدار 6 گل بزند هواداران باید یک مقدار عقلانی  فکر کند و انتظارات منطقی داشته باشند نه اینکه از پرسپولیس  بخواهند در هر بازی 6 گل بزند.

وی افزود:  باشگاه پرسپولیس در حال حاضر  فرصت خوبی دراختیار یحی گل محمدی قرار داده و امیدوارم خوب حمایتش کنند یحیی تلاش خودش را می کند و بچه ها هم با او مشکل ندارند و کارشان را می کنند اما باید تا آخر کار از یحیی حمایت کنند هدایت پرسپولیس  کار بسیار سختی است اما یحیی این کار سخت را قبول کرده امیدوارم بازیکنان هم تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد.
 
وی در ادامه گفت:  من در پرسپولیس  نه پست گرفته ام و نه بحثی در این رابطه بوده است فقط کنار تیم هستم واگر مساله ای باشد با یحیی و رویانیان صحبت میکنم  اختیارات  زیادی به من داده اند که اگر لازم باشد و اتفاقی بیفتد،  در مورد آن  با بازیکنان،  یحیی و رویانیان صحبت می کنم یحیی از مشورت می گیرد و از آنها  استفاده هم می کند.
 
باقری در پایان گفت:  فکر می کنم پرسپولیس  در جام حذفی قرعه خوبی دارد و شرایط بهتری نسبت به گروه مقابلش دارد اما اگر بخواهند همینطور یک درمیان نتیجه بگیرند،  نیم توانند نتیجه بگیرند  شرایط پرسپولیس در جام حذفی بهتر از لیگ است واگر از این موقعیت استفاده کنند،  می تواننند موفق شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)