مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپولیس پس از پيروزي تيمش مقابل صبا قم گفت : صبا حريف بسيار خوبي بود اما به هر لحاظ از حريف برتري داشتيم.

نبي اله باقري ها افزود: تيم ما امسال براي قهرماني بسته شده و نبايد اجازه دهيم كه همين ابتداي فصل فرصتي از دستمان برود و بايد جلوي همه حريفان حداكثر امتياز را كسب كنيم تا بتوانيم در روزهاي سخت آخر ليگ با خيال آسوده تري ادامه دهيم.

وي ادامه داد : صبا انصافا تيم خوبي بود و در دقايقي از بازي به خوبي روي خط دفاع و هافبك ايجاد فشار كرد اما در نهايت اين بچه هاي ما بودند كه توانستند نبض بازي را در دست بگيرند و موقعيت هاي خوبي خلق كنند كه خوشبختانه در آخرين دقايق بازي توانستيم به گل برسيم.

باقري ها اضافه كرد : در اكثر نقاط زمين خوب عمل كرديم و با توجه به اينكه صبا خط دفع پرقدرت و خوبي در اختيار دارد توانستيم موقعيت هاي بسيار خوبي روي دروازه اين تيم ايجاد كنيم كه متاسفانه فقط يكي از آنها به گل تبديل شد وگرنه مي توانيم بازي را با اختلاف گل بيشتري ببريم كه به علت بدشانسي موفق نشديم.

وي خاطر نشان كرد: اين پيروزي داراي ورزش هاي بسياري زيادي بود و خوشحالم كه در روزي كه از هر حيث برتري فني داشتيم سه امتياز را هم كسب كرديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)