پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: هواداران نتایج پرسپولیس را به بزرگی خودشان ببخشند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند

کریم باقری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: بازی با النصر اهمیت بسیار زیادی دارد و سرنوشت ساز است پیروزی در این بازی مسیر صعود پرسپولیس را هموار می کند و ما به این پیروزی نیاز جدی داریم.

وی ادامه داد: می دانم هواداران ناراحت هستند و آنها را درک می کنم  نتایج خوب نبود و اتفاقات زیاری هم روی داده است و همه اینها شرایط را برای هواداران سخت کرده است ولی از آنها می خواهم به بزرگی خودشان این مسایل را ببخشند . شرایط خیلی حساس شده است و اکنون که با رایزنی آقای نژاد فلاح بلیط ها رایگان شده است فرصت خوبی است که با تماشاگران زیاد به تغییر این شرایط کمک شود و از هواداران می خواهم تا سوت پایان بازی از تیم حمایت کنند.

باقری خاطر نشان کرد پیروزی در این بازی از نان شب هم واجب تر است  بسیاری اتفاقات و حاشیه ها را از بین می برد و برای ادامه لیگ و آسیا شرایط و روحیه جدیدی ایجاد می کند.

من خودم سالها بازیکن پرسپولیس بوده ام و دیده ام در چنین مواقعی وقتی  تماشاگران می آیند و حمایت می کنند چه حس و حالی در تیم ایجاد می شود . روحیه و انگیزه بازیکنان صد چندان می شود. من شک ندارم برای این بازی تماشاگران زیادی می آیند تا از تیم محبوب خود حمایت کنند .

قصد ندارم درباره حاشیه ها صحبت کنم ولی امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و موفقیت در این بازی تیم کار را با آرامش دنبال کند امیدوارم فصل با اتفاقات خوبی همراه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)