مرجع خبری پرسپولیس : بعضي از چهره‌هاي ورزشي هستند كه اگر دوران قهرماني‌شان هم به پايان برسد هيچگاه خاطراتي كه از خود در ذهن هوادارانشان به جاي گذاشته‌اند پاك نخواهد شد.

 

كريم باقري يكي از آنها است كه امروز و با توجه به نزديك شدن بازي تيم ملي با مالديو، ناخودآگاه به يادش مي‌افتيم.او در آن بازي شايد تكرار نشدني، هفت بار دروازه حريف خود را باز كرد تا يك ركورد دست نيافتني از خود بجا بگذارد.

 

آقا كريم، مدت زيادي تلفن همراهتان خاموش بود، ظاهرا به مسافرت رفته بوديد؟

بله، مدتي نبودم و به همين دليل تلفنم را هم خاموش كردم. الان در خدمت شما هستم.

 

 

حتما در جريان اخبار نقل و انتقالات قرار داريد.
بله، به نظرم برخلاف چند سال گذشته، اكثر بازيكنان مطرح در تمام تيم‌ها پخش شده اند و باشگاه‌ها برحسب امكانات خود، نفراتي را به خدمت گرفته‌اند كه البته بايد منتظر شروع ليگ باشيم تا عملكرد تيم‌ها را ببينيم و اينكه كدامشان بهتر از خريدهاي خود استفاده مي‌كنند.

 

 

 

و خريدهاي پرسپوليس؟
به نظرم پرسپوليس هم نفرات خوبي را جذب كرده كه در سال‌هاي گذشته هم پيراهن اين تيم را پوشيده بودند.

 

در مدتي كه شما نبوديد، كانون پيشكسوتان پرسپوليس تشكيل و گفته شد كه از شما هم دعوت كرده بودند.
من خيلي در جريان اين اتفاقات نيستم چون نبودم اما همه اينها هم پرسپوليسي هستند صحبت‌هايشان در راستاي موفقيت تيم می باشد.  و بايد سربلندي تيم را در نظر بگيريم.

 

علي دايي هم به راه‌آهن رفت.
علي كارش را دوست دارد و مي‌خواهد كار كند، من هم برايش آرزوي موفقت مي‌كنم. هر چند معتقدم ريسك بزرگي كرد.

 

استقلال، هنكه و پرسپوليس سومديك را آورده، شما از آنها شناخت داريد؟
من هنكه را از زماني كه دستيار هيتسفلد بود مي‌شناختم و سومديك را اگر ببينم حتما خواهم شناخت البته با توجه به شرايط فوتبال در آلمان و تفاوت آن با فوتبال ايران بايد ببينيم تا چه اندازه در تيم‌هايشان موفق خواهند بود.

 

آقا كريم 5 روز ديگر با تيمي بازي داريم كه اسمش (مالديو) ما را ياد شما مي‌اندازد.
شما لطف داريد، مسلما مالديو مثل آن سالي كه با ما بازي كردند نخواهد بود و پيشرفت‌هايي داشته‌اند. من شنيدم پنج شش ماه در اردو بوده‌اند. شايد آن نتيجه تكرار نشود اما اگر هم شد تاريخي خواهد بود.

 

 

 

از آنجا كه مدت زيادي در دسترس نبوديد، بعضي سوالات ما ديگر كهنه شده اما در مورد بازي اميد ايران با عراق، عليرضا منصوريان به ما گفت حضور شما به لحاظ روحي تاثيرگذار بود اما به خاطر اتفاقات قبل از بازي ناراحت بوديد.
من وقتي به اردوي تيم اميد رفتم، شرايط بازيكنان را مناسب آن بازي نديدم و زماني كه منصوريان جريان را گفت خيلي ناراحت شدم. وقتي مي‌شد با يك مساوي هم صعود كرد چطور بايد 4 گل زد. متاسفانه ندانم كاري بعضي‌ها كه احتمالا پاسخگو هم نبودند كار را به اينجا كشاند.

 

 

سه نفر را اخراج كردند و…
هميشه همين‌طور است و هيچ دردي را دوا ‌نمي‌كند. بازيكنان مي‌دانستند زدن 4 گل غيرممكن است و به نظرم در حقشان ظلم شد.

 

و سوال آخر، اينكه روزهاي دور بودن از فوتبال چطور مي‌گذرد؟
براي هر فوتباليستي پيش مي‌آيد كه يك روز بايد برود. براي من سخت است چون سال‌ها كنار فوتبال بودم. به هر حال زندگي جريان دارد و ما هم زندگي مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)