دو روایت مختلف از رختکن پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : سايت پرسپوليس گزارش داده بعد از كسب تساوي مقابل پاس همدان «با وجود اينكه علي دايي خود از نتيجه بازي و از دست دادن دو امتياز در دقيقه 90 ناراحت و ناراضي بود، در رختكن پرسپوليس، به تعدادي از بازيكنان كه از ناراحتي، مدت زيادي در جاي خود نشسته بودند و از جا بر نمي‌خواستند دلداري داد و از آنها خواست آماده ترك رختكن شوند.»

 

اين در حالي است كه برخي رسانه‌ها خبر از داد و فرياد دايي بر سر يكي دو بازيكن از جمله ابراهيم شكوري‌ داده و نارضايتي او از بازيكنان را بازتاب داده‌اند.سايت پرسپوليس همچنين نوشته: «كسب نتيجه تساوي در ورزشگاه آزادي براي پرسپوليسي‌ها باور كردني نبود.

 

 اين حس و حال تا لحظه‌اي كه سرخپوشان از هم جدا شدند در بين آنها وجود داشت. فضاي اتوبوس سرخپوشان هم، فضايي كاملا متفاوت از هميشه بود. در طول مسير ورزشگاه آزادي تا هتل اسپيناس، سكوتي سنگين در اتوبوس حاكم بود و جز پرس و جو از ساعت تمرين روز يكشنبه، گفت و گويي در بين بازيكنان صورت نگرفت.

 

 به محض رسيدن به هتل نيز هر يك از بازيكنان و كادر فني سوار بر خودروهاي خود شده و محل هتل را ترك كردند.» ديروز شايعاتي در مورد شعار برخي تماشاگران عليه بازيكنان و كادر فني و برخورد ليدرها با اين گروه پس از كسب نتيجه مساوي در تهران شنيده شد اما سايت پرسپوليس فقط به اين موضوع اشاره مي‌كند كه:

 

«پس از پايان بازي، حبيب كاشاني در حلقه هواداران پرسپوليس قرار گرفت. آنها از سرپرست باشگاه پرسپوليس مي‌خواستند براي جذب يك مهاجم خوب اقدام كند. هواداران پرسپوليس معتقد بودند پرسپوليس براي حضور در ليگ قهرمانان آسيايي به يك مهاجم ديگر نياز دارد. در عين حال هر يك از آنها براي تركيب پرسپوليس پيشنهادهاي متفاوتي داشتند كه از كاشاني مي‌خواستند آنها را به علي دايي منتقل كند.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)