پرسپولیس نیوز : تعدادی از بانوان تیم فوتسال پرسپولیس روز گذشته برای دریافت طلب‌هایشان به باشگاه رفتند.

با توجه به اینکه لیگ برتر فوتسال بانوان به پایان رسیده، اما هنوز باشگاه پرسپولیس با تیم بانوان تسویه حساب نکرده، تعدادی از آنها برای دریافت مطالباتشان مقابل باشگاه تجمع کردند.

این باشگاه که طلبکاران زیادی دارد و پیش از این هم تعدادی از کشتی‌گیران شاکی بودند حالا بانوان پرسپولیس هم به جمع شاکیان اضافه شدند. این بازیکنان روز گذشته با حضور در باشگاه خواستار پرداخت طلب‌هایشان شدند.

البته مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند در حال حاضر پولی ندارند به بانوان بدهند.

این تیم سال گذشته در جایگاه سوم قرار گرفت و مسئولان این تیم اعلام کرده‌اند امسال هم در نظر دارند در این بخش تیمداری کنند این در حالی است که هنوز طلب‌های بازیکنان پرداخت نشده است.

سپیده زرین‌راد، بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در این باره گفت: از وقتی رحیمی به پرسپولیس آمده بارها به باشگاه رفتیم و با او صحبت کردیم. همیشه می‌گوید چشم، اما تا کنون کاری نکرده است و ما 75 درصد از قراردادهایمان را نگرفته‌ایم.

وی ادامه داد: حساب‌های این باشگاه مسدود است و با توجه به اینکه طلبکاران زیادی وجود دارد هر پولی به باشگاه ریخته شود طلبکاران برمی‌دارند به همین دلیل مشخص است که پول به حساب خصوصی ریخته می‌شود. رحیمی اصلا برایش مهم نیست و وقتی به او گفتیم می‌خواهیم به خاطر این کارها مصاحبه کنیم گفت هر کاری دوست دارید انجام دهید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)