شنبه 22 فروردین (13:08)

مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتسال بانوان پرسپوليس، نماينده ايران در ششمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني زنان باشگاههاي آسيا در اردن با غلبه بر تيم باشگاه امان اردن ميزبان بازيها، به مقام سومي دست يافت.

 در اين بازي كه در سالن قصر الرياضه ورزشگاه بين المللي شهر امان برگزار شد، تيم پرسپوليس با نتيجه ‪ ۶‬بر ‪ ۵‬در برابر تيم باشگاه امان به پيروزي رسيد.

نماينده كشورمان در نيمه اول با نتيجه ‪ ۳‬برصفر جلو افتاد اما در نيمه دوم بازي به تساوي ‪ ۴‬بر ‪ ۴‬كشيده شد تا در نهايت تيم پرسپوليس در وقت‌هاي اضافي نتيجه بازي را به سود خود خاتمه دهد.

تيم فوتسال پرسپوليس، پنجشنبه شب با پذيرش شكست ‪ ۳‬بر‪ ۲‬برابر تيم فوتسال بانوان ازبكستان از رسيدن به دور نهايي اين بازيها بازمانده بود.

اين مسابقات روز جمعه گذشته در سالن قصر الرياضه ورزشگاه بين‌المللي شهر امان به ميزباني باشگاه اردني امان آغاز شده بود.

در اين مسابقات ، ‪ ۱۰‬تيم از كشورهاي ايران ، سوريه ، اردن (سه تيم) ، لبنان، فلسطين ، افغانستان و ازبكستان شركت داشتند.

تيم فوتسال بانوان پرسپوليس ايران به سرپرستي خانم مهناز امير شقاقي و سرمربيگري خانم غزال شريفي در اين مسابقات حضور داشت.

 

غزال شريفي سرمربي تيم فوتسال بانوان پرسپوليس گفت: در بازي برابر تيم باشگاه امان اردن به اهداف خود رسيديم.

  شريفي در امان پايتخت اردن افزود: در نيمه اول بازيكنان ما هم خوب بازي كردند و هم خوب يارگيري كردند كه در نتيجه توانستند ‪ ۳‬بر صفر پيروز شوند.

وي افزود: اما در نيمه دوم بازيكنان ما يارگيري كمتري كردند و داوران نيز چون از اردن بودند صددرصد به ضرر تيم ما سوت زدند در نتيجه بازي با نتيجه ‪ ۴‬بر ‪ ۴‬مساوي شد.

سرمربي تيم فوتسال بانوان پرسپوليس ايران گفت: خوشبختانه آنچه در اين بازي به دنبال آن بوديم دست يافتيم و برتري خود را به حريف ديكته كرديم.

هر چند اردني‌ها با داوري جانبدارانه نيز نتوانستند كاري از پيش ببرند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)