مرجع خبری پرسپولیس :  یک مقام مسئول در بانک شهر از پیگیری جدی تخلف باشگاه پرسپولیس در لغو یکجانبه قرارداد اسپانسری با این بانک خبر داد و گفت: بانک شهر پیگیری قانونی تخلف باشگاه پرسپولیس را حق خود می داند.

 

این مقام مسئول در بانک شهر اظهارداشت:

 

بانک شهر در قراردادی قانونی و حقوقی، به عنوان اسپانسر و حامی تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان یکی از دو تیم پر طرفدار فوتبال کشور فعالیت کرد و طبق این قرارداد، تبلیغات این بانک و نیز شرکت های وابسته به شهرداری تهران می بایست در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی بر روی پیراهن پرسپولیس درج می شد.

وی افزود: اما در اقدامی یکجانبه، این قرارداد از سوی باشگاه پرسپولیس لغو و تبلیغات اسپانسر دیگری جایگزین بانک شهر شده است.

این مقام آگاه اظهارداشت: از این رو، بانک شهر پیگیری قانونی تخلف باشگاه پرسپولیس را حق خود می داند.

به گفته وی، بانک شهر در جهت حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس بیش از ۸۵ دبصد از قرارداد خود را برای کاهش مشکلات این تیم نیز انجام داده اما مسئولان این تیم، اقدام به فسخ بدون اطلاع و یکجانبه قرار داد کرده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تماسی که قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز داشته است، اعلام کرده که فسخ قرارداد به دلیل مشکلات و مسائل مالی باشگاه صورت گرفته و قرار است در نامه ای، مراتب را اعلام کرده تا مراجع ذیصلاح به آن رسیدگی کنند.

وی گفت: پیگیری تخلف باشگاه پرسپولیس از سوی بانک شهر و شرکت های زیر مجموعه شهرداری هم اکنون از طریق سازمان لیگ برتر، فدراسیون فوتبال و کمیسیون حل اختلاف این فدراسیون صورت گرفته است.

وی هرگونه اخبار در خصوص بخشش بیت المال از سوی شهرداری به باشگاه پرسپولیس را رد کرد و گفت که بانک شهر خواستار احقاق حقوق حقه و خسارت وارده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)