باشگاه بايرلورکوزن آلمان اعلام کرد در خصوص حکم اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) عليه اين باشگاه، به ديوان داوري ورزش اعتراض خواهد کرد.

بايرلورکوزن به دليل اينکه برنامه تمرين خود را دير براي يوفا ارسال کرد و غيبت يکي از بازيکنان بيمار را در جلسه آزمايش دوپينگ در سپتامبر 2011 به موقع به يوفا اطلاع نداد، 25 هزار يورو جريمه شده است.

 به گزارش واحد مرکزي خبر و به نقل از خبرگزاري آلمان از لورکوزن، ماينولف اشپرينک سخنگوي بايرلورکوزن گفت: «باير جريمه نقدي را پذيرفته است ولي ما در برابر اين اتهام که عمدا اين اشتباه را مرتکب شديم از خود دفاع مي کنيم.»

روزنامه زودويچه زايتونگ نوشت جلسه تجديد نظر ديوان داوري ورزش 30 نوامبر برگزار خواهد شد.

يوفا اعلام کرد سپتامبر 2011 بايرلورکوزن که در رقابتهاي ليگ اروپا شرکت داشت بايد همانند ساير تيمها تا ظهر روز جمعه برنامه تمريني هفته بعد خود را به يوفا اطلاع مي داد اما اين کار را نکرد. همچنين قرار بود ده بازيکن باير روز 23 سپتامبر مورد آزمايش دوپينگ قرار گيرند اما هنگامي که ماموران يوفا و سازمان ضد دوپينگ آلمان به اردوي اين تيم رفتند يکي از آن ده بازيکن در اردو حضور نداشت.

اشپرينک گفت آن بازيکن در راه رسيدن به اردو بود اما پزشکان به وي گفتند با توجه به ابتلا به آنفلوآنزا در محل اردو حاضر نشود و ماموران يوفا نيز از اين موضوع آگاه بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)