مدافع مسلمان تیم فوتبال آرسنال تاکید کرد ونگر به هیچ وجه روزه گرفتن را برای او ممنوع نکرده است.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال آرسنال که خود را برای رقابت‌های فصل 14-2013  آماده می‌کند، این روزها در تور آسیایی به سر می‌برد. توپچی‌ها در حال حاضر در جاکارتا، پایتخت اندونزی هستند و قرار است امروز (یکشنبه) با تیم ملی اندونزی یک دیداری دوستانه انجام دهند.

براساس این گزارش، سایت detikSport اندونزی با باکاری سانیا، مدافع فرانسوی تیم فوتبال آرسنال مصاحبه‌ای انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

* در یک سال و نیم گذشته 2 بار (در انتهای سال 2011 و ماه می 2012) از ناحیه پا دچار شکستگی شدی. با این شرایط آماده حضور در فصل جدید هستی؟

واقعا دیگر نمی‌توانم صبر کنم تا بار دیگر در کنار هم‌تیمی‌هایم به میدان بروم. مصدومیت از ناحیه هر 2 پا آن هم از یک قسمت واقعا خسته‌کننده است ولی برای اینکه به بهترین شرایطم بازگردم باید سخت تلاش کنم.

* قرارداد تو با آرسنال سال آینده به اتمام خواهد رسید ولی تا کنون صحبتی از تمدید قرارداد به میان نیامده است. فکر می‌کنی آینده‌ات در این تیم چه خواهد شد؟

در حال حاضر فقط روی بازی‌ام تمرکز کرده‌ام و با دیدی تازه به آینده می‌نگرم. امیدوارم در آینده‌ای نزدیک در خصوص ادامه همکاری با یکدیگر مذاکرات را آغاز کنیم.

* همانند دیگر مسلمانان، شما نیز به عنوان یک فرد مسلمان باید یک ماه کامل را روزه بگیرید. آیا امسال نیز روزه می‌گیرید یا به خاطر فعالیت‌هایی که در تور آسیایی دارید نمی‌توانید به وظیفه شرعی خود عمل کنید؟

من روزه می‌گرفتم ولی حالا به خاطر شرایط جسمانی‌ام که در وضعیت خوبی نیست نمی‌توانم روزه بگیرم. امیدوارم بتوانم جبران این روزه نگرفتنم را در روزی دیگری داشته باشم.

* آیا تا کنون آرسن ونگر روزه گرفتن را برایت منع کرده است؟

نه، نه. او مربی بزرگی است و بازیکنانش را برای پرستش دین‌شان آزاد می‌گذارد، چون بازیکنانی که در آرسنال هستند اعتقادات و مذهب‌های مختلفی دارند.

* آیا آرسنال می‌تواند فصل آینده مدعی عنوان قهرمانی باشد؟

البته که می‌تواند. ما فصل گذشته توانستیم تیم‌های بزرگی را شکست دهیم و عملکردمان در نیم فصل دوم نشان داد به اندازه‌ای خوب هستیم که مدعی قهرمانی باشیم.

* منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی که فصل گذشته به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم لیگ برتر دست یافتند مربیان خود را عوض کرده‌اند. فکر می‌کنی این می‌تواند فرصتی برای آرسنال جهت کسب عنوان قهرمانی به شمار برود؟

بله، البته فضای متفاوتی بر این 3 تیم حاکم خواهد بود ولی ما تنها روی کار تیمی خود تمرکز خواهیم کرد و برای اینکه به قهرمانی برسیم سخت می‌کوشیم.

* فرانسه در جام جهانی 2014 چه جایگاهی خواهد داشت؟

پیش از هر چیز فرانسه باید واجدالشرایط حضور در مرحله پایانی جام جهانی برزیل شود. ما در مرحله مقدماتی و در گروه خود با 10 امتیاز پس از اسپانیایی قرار داریم که بهترین تیم حال حاضر جهان است. باید تا جایی که می‌توانیم امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم تا سهمیه حضور در این تورنمنت را به دست آوریم. اگر مستقیم به جام جهانی برویم که خوب است در غیر اینصورت آماده حضور در مرحله پلی‌آف هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)