مهاجم اردبیلی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد برای او زود است که در تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس بازی کند.

مهرداد بایرامی در  گفت‌وگو ‌ با تسنیم ابتدا در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: بازی‌ها تازه تمام شده است و من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. راستش را بخواهید  نمی‌‌دانم در گسترش فولاد بمانم یا اینکه جدا شوم. البته من اینجا را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد تمایل دارم که فصل آینده هم در گسترش بازی کنم. حالا باید دید دیدگاه مسئولان باشگاه و هدف آنها برای فصل بعد چیست.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا دوست نداری در تیم قوی‌تری بازی کنی؟»، تاکید کرد: اگر پیشنهادی به من برسد که از لحاظ پیشرفت فوتبال به سودم باشد، قطعاً روی آن فکر خواهم کرد و شاید از گسترش جدا شوم. مطمئناً بازی در تیم‌های قوی‌تر و مطرح‌تر می‌‌تواند برای من خوب باشد ولی خودم معتقدم حضور در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس برایم زود است و باید همچنان تجربیات بیشتری کسب کنم.

مهاجم گسترش فولاد تبریز که انتظار داشت به اردوی تیم ملی‌ دعوت شود در مورد عدم حضورش در فهرست کارلوس کی‌روش افزود: من یک بازیکن جوان هستم و امسال اولین سالی بود که در لیگ برتر بازی کردم. در فصلی که گذشت 12 گل زدم و 7 پاس گل دادم و جزو 45 بازیکن تیم ملی‌ بودم. دلیلی ندارد که ناامید باشم و مطمئن باشید در آینده به تیم ملی‌ دعوت خواهم شد. امیدوارم ایران هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)