ماریو گوتزه هافبک تهاجمی بایرن مونیخ پس از سپری کردن مصدومیت اش می تواند در بازی شنبه برابر وولفسبورگ به میادین بازگردد.

 

بایرن مونیخ شنبه عصر در ورزشگاه آلیانز آرنا از هفته هفتم رقابت های بوندس لیگا به میزبانی وولفسبورگ خواهد رفت و ماریو گوتزه هافبک تهاجمی باوارایی ها می تواند پس از سپری کردن مصدومیت اش از ناحیه قوزک پا بازگشت اش به میادین را جشن بگیرد.

این بازیکن 21 ساله تقریبا یک ماه نتوانسته تیمش را همراهی کند پس از اینکه در جریان بازی برابر چلسی از سری رقابت های سوپر جام اسپانیا مصدوم شد اما این هفته به تمرینات کامل تیمی بازگشت.

بنابراین در اختیار داشتن ماریو گوتزه آماده می تواند خبر خوشی برای گواردیولا سرمربی بایرن باشد چرا که تیاگو آلکانتارا و خاوی مارتینس همچنان با مصدومیت شان دست و پنجه نرم می کنند.

هولگر بداشتوبر تنها بازیکن بلند مدت مصدوم بایرنی ها به شمار می رود و مشخص نیست که چه زمانی می تواند به میادین بازگردد.

بایرن در این بازی امید زیادی برای پیروزی دارد همانطور که آنها در 10 مصاف اخیرشان برابر وولفسبورگ 9 بار پیروزی شده اند و آن یک بار هم بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده.

آخرین پیروزی وولفسبورگ برابر بایرن به همان برد معرف 5-1  ماه آپریل 2009 بازمی گردد،زمانی که آنها نخستین قهرمانی شان در بوندس لیگا را جشن گرفتند و یکی از سه پیروزی وولفسبورگ در تاریخ رقابت هایش با بایرن بود.

لوئیس گوستاوو که در تابستان امسال توسط بایرن به وولفسبورگ فروخته شد با اتمام محرومیت اش می تواند برابر باشگاه سابق خود بازی کند که انگیزه ی بالای این هافبک برزیلی می تواند به سود تیم میهمان تمام شود.

وولفسبورگ که فصل گذشته با قرار گرفتن در رده 11 به کارش در بوندس لیگا پایان داد در شش بازی نخست این فصل سه پیروزی و سه شکست کسب کرده.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)