کاروان تیم فوتبال النصر، لحظاتی قبل از مرز هوایی فرودگاه امام (ره) وارد تهران شد.

کریستیانو رونالدو که در فصل اخیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، یکی از جذابیت‌های خاص این مسابقات است، لحظاتی قبل همراه با همبازیانش وارد تهران شد.

پرواز اختصاصی کاروان تیم فوتبال النصر، دقایقی قبل به زمین نشست و با اعضای این تیم با استقبال و تشریفات شایسته‌ای وارد خاک کشورمان شدند و در حال حاضر با هماهنگی‌های به عمل آمده تشریفات اداری و روادید در حال انجام است تا اعضای این تیم برای استراحت راهی هتل شوند.

باشگاه پرسپولیس در بدو ورود کاروان النصر ضمن استقبال ویژه از اعضای این تیم، دو تخته فرش دستباف نفیس را به دو ستاره بین‌المللی این باشگاه تقدیم کرد.

در جریان حضور اعضای این تیم در فرودگاه، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، به عنوان هدیه و یادبودی ویژه از سفر به کشورمان و بازی با پرسپولیس و به رسم مهمان‌نوازی و نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی، دو تخته فرش دستباف حاصل دست هنرمندان ایرانی را به کریس رونالدو و سادیو مانه تقدیم کرد.

شهرام میرزازاده تاجر و صادر کننده فرش اصیل ایران که از عاشقان ایران و پرسپولیس است، از طرف هواداران پرسپولیس دو تخته قالیچه نفیس دستبافت تمام ابریشم قم را با لوح یادبود و با امضای رضا درویش به کریستیانو رونالدو و سادیو‌ مانه اهدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)