نه مي‌خواهم خيابان به نامم كنند نه اينكه بيايند اينطوري 90 دقيقه فحش بدهند.
مرجع خبری پرسپولیس : ‌كريم باقري از نامهرباني همشهريانش با وي به شدت عصباني بود. در تمام 90 دقيقه هر وقت توپ زير پاي او مي‌افتاد، «هو» مي‌شد تا جايي كه حتي بازيكني به خونسردي كريم باقري نيز تحت تاثير جو ورزشگاه قرار گرفت و از حركاتش در زمين فوتبال مشخص بود بسيار ناراحت و عصباني است.


همين عصبانيت باعث دريافت كارت زرد دوم كريم باقري در دقيقه پاياني مسابقه و بعد از گل شهرداري شد. كريم بعد از بازي به شدت عصباني بود اما گفته مي‌شود او در رختكن به علي دايي گفته: «نه مي‌خواهم خيابان به نامم كنند نه اينكه بيايند اينطوري 90 دقيقه فحش بدهند.» عجيب اينكه باقري خطاب به دايي گفته: «با اين وضعيت براي بازي با تراكتورسازي به تبريز نخواهم آمد.»

 

دايي هم دقيقا همان دلخوري باقري را در كنفرانس مطبوعاتي از قول خود بيان كرده اما در صحبت خصوصي با باقري ضمن دلداري به او قصد داشته كاپيتان پرسپوليس را از تصميمي كه گرفته منصرف كند. البته با توجه به همه شعارها عليه باقري آن هم در حالي كه فقط حدود 10 هزار نفر در ورزشگاه تبريز بودند بعيد به نظر مي‌رسد دایی موافق به تغییر تصمیم باقری شود.

 

 

آن هم در شرايطي كه روز بازي تراكتور-پرسپوليس ورزشگاه يادگار امام پر مي‌شود و آن وقت ديگر باقري نمي‌تواند «هو» كردن‌هاي 70 هزار نفري يا شعار كل ورزشگاه عليه خودش را طاقت بياورد. نكته جالب و عجيب اينجا است كه كريم باقري بر خلاف فصل گذشته كه مجبور شد با پاي مصدوم به تبريز برود و مقابل تراكتورسازي بازي كند امسال فقط دو بازي انجام داده كه هر دو بازي مقابل تيم‌هاي تبريزي بوده است.

 

باقري ديروز هر دو خط تلفن همراه خود را خاموش كرد تا حتي با دوستانش هم درباره اتفاقات تلخ ورزشگاه تبريز صحبت نكند. او از تعطيلي 4 روزه تمرين‌هاي پرسپوليس استفاده كرد و به دبي رفت تا همراه خانواده، دور از ماجراهاي فوتبال چند روزي را در آرامش بگذراند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)