مرجع خبری پرسپولیس : ای کاش خودت هم داخل ماشین بودی حاج عباس ! باور کن این طوری برای همه ی ما بهتر بود…

1 – دزد، ماشين عباس انصاري‌فرد را برد. دزد، اصولا ماشين خيلي‌ها را مي‌برد؛ خيلي‌ها كه حواس‌شان نيست، اموال‌شان را سفت نمي‌چسبند، دقت عمل ندارند و فراموشكار هستند. دزد، خوب جايي زد، گرچه اولش مي‌گفتند غير از پرشيا، 200 هزار دلار هم گيرش آمده، اما بعد يادشان افتاد كه ارز مزبور، توي جيب خودشان بوده و از اين بابت چيزي به سارق محترم نماسيده است. باز خدا را شكر!
2 – موضوع پيچيده‌اي نيست. هر آدمي مي‌تواند از ماشينش غفلت كند تا دزد زحمت بردنش را بكشد، اما پيچيدگي موضوع اينجاست كه اصولا يك باشگاه بزرگ با 30 ميليون هوادار را تحويل كسي نمي‌دهند كه اتومبيل امانتي‌اش را با كلي مدرك و سند از جلوي در محل كارش مي‌برند و ككش هم نمي‌‌گزد. اگر هم مسوولان امر مرتكب اين كوتاهي شوند و به چنين كسي اطمينان كنند، آخر و عاقبت باشگاه و طرفداران نگون‌بختش به جايي مي‌رسد كه امروز كار پرسپوليس رسيده است؛ مستاصل، سردرگم و پا در هوا.
3 – خبرگزاري‌ها براي پوشش دادن اخبار ناكامي‌هاي پرسپوليس كورس گذاشته‌اند. ساعت 16؛ تلاش سرخپوشان براي جذب حقي ناكام ماند، ساعت 16:15؛ گزينه هلندي نيمكت قرمزها منتفي شد، ساعت 16:30؛ برانكو مذاكره با پرسپوليس را تكذيب كرد، ساعت 16:45؛ جلالي خبر سرخپوش شدنش را دروغ خواند، ساعت 17؛ ماشين انصاري‌فرد را با مقداري پول و مدارك به سرقت بردند و ساعت 18؛ علي كريمي از پرسپوليس دور و به استيل‌آذين نزديك شد! حضرت آقاي مدير‌عامل مدعي است «براي جذب كريمي پول نداريم.»

راست مي‌گويد بنده خدا، همه پول‌ها را داده‌اند براي تمديد قرارداد بهادر عبدي و البته حسين بادامكي تا خداي ناكرده دل نيمكت پرسپوليس براي خوش‌‌‌نشيني‌هاي جادويي اين به اصطلاح ستاره(!) تنگ نشود. بقيه موجودي را هم دارند خرج سير و سياحت و خوشگذراني چند روزه كانديداهاي نيمكت نفرين شده مي‌كنند، همان‌ها كه با خرج پرسپوليس يعني دولت يعني ملت وارد ايران مي‌شوند، چند روزي مي‌چرخند، يك اسم به ليست كشورهايي كه ديده‌اند اضافه مي‌كنند و بعد هم تشريف مي‌برند. ناگفته نماند قسمتي از پول‌ها را هم كه دزد برد. حالا پول كريمي را از كجا بياورند؟ همان بهتر كه اين بازيكن نه‌چندان مطلوب(!) برود استيل‌آذين. پرسپوليس جادوگر نمي‌خواهد، حاج‌عباس به اندازه كافي جادو مي‌كند، از هري‌‌پاتر هم با‌حال‌تر!
4 – ما خوابيم جناب انصاري‌فرد! شما راحت باشيد لطفا. همينطوري بيخود و بي‌جهت(!) دو تا جواهر مثل پتروويچ و آتسوي را رد كنيد بروند پي كارشان، بعد به دست پر بركت خودتان(!) دو تا برزيلي وارد كنيد تا احتمالا فاتحه‌اي هم نثار اجداد دي‌كارموي مفقود‌الاثر شود. اين وسط، كيست كه خداي ناكرده به خير‌خواهي و خدمت‌رساني شما شك كند؟! برويد از باب دلسوزي(!) يكي مثل برگن (بر وزن برگر، هم‌ريشه همبرگر!) را از دهات ترينيداد و توباگو بكشيد بيرون تا بيايد و در تاريخ پرسپوليس انقلاب كند. ما خوابيم حاجي. شما در استخدام ستارگاني مثل صغيري و آقازماني كوشا باشيد تا قراردادها يخ نكرده! ما خوابيم دوست من، موضوع آن چك‌هاي مهر خورده باشگاه را هم در دوران مديريت قبلي‌تان به كلي از ياد برده‌ايم. شما با فراغ بال از فرصتي كه براي خدمت‌داري بهره‌برداري كن و از عاقبتش هم نترس. خودت كه مي‌داني. فوتبال ما دولتي است و دولت ما هم كلي فوتبالي؛ آخر آخرش اين است كه شما را هم مثل داريوش خان بعد از كلي هنرنمايي مرخص مي‌كنند، بدون اينكه در حكم پر مهر و محبت توديع‌شان، محض رضاي خدا يك كلمه «چرا» به چشم بخورد!
5 – اي‌كاش خودت هم داخل ماشين بودي حاج‌عباس. باور كن اينطوري به نفع همه‌مان بود. همه همه‌مان!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)