دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3 بر صفر رئال مادرید مقابل دورتموند و پیروزی 3 بر یک پاری سن ژرمن برابر چلسی همراه شد تا نمایندگان اسپانیا و فراسنه در آستانه صعود به نیمه نهایی قرار بگیرند.

به گزارش ایرنا، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار شد که رئال مادرید اسپانیا دارنده 9 عنوان قهرمانی این مسابقات در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان دورتموند آلمان بود و در پایان به برتری 3 بر صفر دست یافت.

دورتموند که در این دیدار «لواندوفسکی»، «سوبوتیچ»، «گوندوگان»، «اشملز» و «بندر» را در اختیار نداشت عملکرد قابل قبولی ارائه نکرد تا به راحتی مغلوب کهکشانی های مادرید شود. رئال مادرید نیز در این دیدار «آنخل دی ماریا» و «مارسلو» را به همراه نداشت.

در دقیقه سوم این دیدار، «گرت بیل» هافبک 100 میلیون یورویی رئال مادرید در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای آرام گل نخست را به ارمغان آورد و در دقیقه 27، «ایسکو» با ضربه ای زمینی دومین گل میزبان را درون دروازه میهمان جای داد تا نیمه نخست با دو گل به سود مادریدی ها به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز «کریستیانو رونالدو» گل دیگری برای رئال مادرید به ثمر رساند تا کهکشانی ها به پیروزی 3 بر صفر دست یابند.

رونالدو بهترین بازیکن جهان در سال 2013 در اواخر این دیدار به دلیل مصدومیت، تعویض شد.

در دیگر دیدار چهارشنبه شب تیم پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان چلسی بود و در نهایت به برتری غیر تصور 3 بر یک دست یافت تا در آستانه خلف یک شگفتی بزرگ باشد.

در دقیقه چهارم این دیدار، «لاوتزی» مهاجم آرژانتینی پاریسی ها به خوبی از اشتباه «جان تری» کاپیتان چلیس بهره برد و دروازه شاگردان «خوزه مورینیو» را گشود.

پس از این گل تیم چلسی نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه 27 و پس از خطای «تیاگو سیلوا» مدافع پاری سن ژرمن برروی «اسکار» صاحب یک ضربه پنالتی شد که «ادن هازارد» این پنالتی را به گل تساوی تبدیل کرد.

در نیمه دوم، چلسی تحت فشارحملات میزبان قرار داشت به طوریکه در دقیقه 60، «داوید لوییز» مدافع برزیلی چلسی به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا نماینده فراسنه 2 بر یک پیشی بگیرد.

در آخرین ثانیه های نیمه دوم نوبت به «خاویر پاستور» رسید تا سومین گل پاری سن ژرمن را به ارمغان بیاورد.

سه شنبه شب و در آغاز مرحله یک چهارم نهایی دیدار منچستریونایتد با بایرن مونیخ و بارسلونا با اتلتیکومادرید با نتایج مشابه یک بر یک به پایان رسید.

بازیهای دور برگشت سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد تا چهره تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)