هافبک تیم سپاهان از همراهی با این تیم از بازی مقابل داماش و النصر امارات محروم شد.

به گزارش اوج ،احمد جمشیدیان که در آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از بازی دوشنبه گذشته مقابل استقلال مصدوم شده بود،به رغم بهبود در فهرست زلاتکو کرانچار در بازی مقابل داماش در لیگ بتر و النصر در لیگ قهرمانان آسیا قرار نگرفت.

وی در این باره به خبرنگار اوج گفت:هنوز کسی از باشگاه با من صحبتی نکرده که چرا در فهرست تیم در این دو بازی قرار ندارم اما در آخرین تمرین تیم پیش از سفر به رشت متوجه شدم که نامم در میان اسامی اعزامی به رشت و دبی قرار ندارد.

وی افزود:من پس از بازی استقلال که استراحت کردم شرایط مساعدی داشتم و از روز سه شنبه هم با تیم تمرین کردم و مصدومیتم به پایان رسیده بود اما کادر فنی صلاح دانست که من در این دو بازی در جمع نفرات تیم نباشم.با این وجود برای سپاهان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با 6 امتیاز از این دو بازی به اصفهان برگردند.

جمشیدیان در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد کرانچار تحت هیچ شرایطی قصد استفاده از او را ندارد و وی به نوعی از تیم طرد شده است عنوان کرد:من نمی توانم در باره این مسائل صحبت کنم.تنها چیزی که می توانستم بگویم این بود که سالمم و مصدومیتم تمام شده است.در این مدت هم در اصفهان می مانم و با تیم دانشگاهم تمرین می کنم تا از آمادگی دور نشوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)