مهرداد محمدی بازیکن محروم استقلال بخشیده شده و می‌تواند برابر پرسپولیس در دربی بازی کند.

محرومیت 6 جلسه ای مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافته است تا او بتواند آبی ها را در دربی مهم پایتخت همراهی کند.

در شرایطی که پس از پایان تمرین امروز استقلال، بازیکنان این تیم آماده حضور در اردو بودند، مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، روانه منزل خود شده بود ولی از طرف کادرفنی با این بازیکن تماس گرفته شد تا سریعاً خود را به سایر اعضای تیم برساند.

محمدی نیز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن، در شرایطی که سوار بر یک موتور سیکلت شده بود، به اردوی استقلال ملحق شد تا برای حضور در دربی پایتخت آماده باشد.

باشگاه استقلال نیز در همین زمینه اطلاعیه ای را صادر و اعلام کرد: «پس از پیگیری‌های فراوان دکتر فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و معاونت حقوقی باشگاه استقلال، محرومیت مهرداد محمدی به سه جلسه کاهش یافت و باقی مانده محرومیت او به مدت یک سال تعلیق شد. به این ترتیب مهرداد محمدی مشکلی برای همراهی استقلال در مصاف با پرسپولیس ندارد و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند برای آبی‌پوشان پایتخت به میدان برود.»

این در حالی است که کمیته استیناف هم محرومیت محمدی را تایید کرده و فقط با تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال و به صورت ویژه امکان بررسی مجدد محرومیت وی وجود داشت. از طرف دیگر قرارداد این بازیکن پس از هفته اول با استقلال فسخ شده بود و محرومیت او به طور کامل سپری نشده و ادعای حضور او در دربی عجیب به نظر می رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)