پرسپولیس نیوز : دومین نشست آسیب شناسی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فردا برگزار می‌شود.

فردا قرار است دومین نشست آسیب شناسی خصوصی‌سازی در ورزش کشور و همچنین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

در این جلسه قرار است تمامی مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس پس از انقلاب اسلامی حاضر شوند و در این خصوص نظرات خود را اعلام کنند.

امیر عابدینی، محمد حسن و عباس انصاری‌فرد، علی پروین، علیرضا رحیمی، داریوش مصطفوی، علی اکبر طاهری، محمد رویانیان، اکبر غمخوار و علی میرزایی از باشگاه پرسپولیس و همچنین امیر رضا واعظی آشتیانی ، محمد حسین قریب، علی فتح‌الله زاده، عباس کرد نوری و بهرام افشارزاده هم مدیران باشگاه استقلال هستند که به برنامه فردا در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی دعوت شده‌اند.

همچنین قرار است مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش هم در این جلسه حاضر شوند و گفتنی است که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز از جمله مدعوین به این جلسه است.

گفتنی است چندی پیش نشستی با حضور سردبیران رسانه‌های ورزشی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این جلسه پورحسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، خادم و احمدی از معاونین وزیر ورزش و انتظامی معاون وزیر ارشاد هم شرکت داشتند و طرفین نظرات کارشناسی خود را در این جلسه مطرح کردند.

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی قصد دارد با کسب نظرات از اهالی رسانه و ورزش چکیده این اظهارنظرهای کارشناسی را در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)