پرسپولیس نیوز :  رییس کمیته‌ انضباطی می‌گوید برای بازی فینال تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته است.

اسماعیل حسن‌زاده درباره تدابیر کمیته‌ انضباطی برای بازی امروز پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: من خودم ناظر ویژه این دیدار هستم و برای این دیدار تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. ما یک عده ناظر نامحسوس در استادیوم گذاشته‌ایم که به صورت محرمانه گزارش اتفاقات را به ما خواهند داد. مسئولان هم به این بازی با دو وجه نگاه می‌کنند. یکی از این وجه که این دیدار یک مسابقه مهم است و دیگر این که مراسم پس از آن منضبط برگزار شود.

او در ادامه افزود: ما به هر دو جهت حساس هستیم و کار ما و ناظران با سوت پایان بازی به پایان نمی‌رسد. به هر حال امیدوارم همه همکاری کنند تاف ضای خوبی ایجاد شود.

رییس کمیته‌ انضباطی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پرونده تبانی در دسته اول چگونه است، اظهار کرد: فعلا اقداماتی را انجام داده‌ایم. از سویی یک ستاد تعیین ‌کرده‌ایم که از لحاظ کارشناسی بر روی چند بازی مورد نظر ما نظر دهند. به هر حال تحقیقات در جریان است و به نتایجی هم رسیده‌ایم، با این حال تا پایان تحقیقات نمی‌توانیم صحبتی داشته باشیم.

حسن‌زاده در پایان درباره حکم کمیته‌ انضباطی درباره شکایت سپاهان صحبت کرد و گفت: باشگاه سپاهان در شکایتش به نحوه جذب مجیدی از سوی استقلال معترض بود که ما پس از بررسی‌های لازمه، اعتراض این تیم را وارد ندانستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)