بیستمین یادواره شهدای زایر عباسی شهرستان دشتی استان بوشهر که با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال کشاورز چارک و با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاتمه یافت.

به گزارش مهر، بیستمین دوره از بازی‌های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهر با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهار گروه سه تیمی برگزار شد که دو تیم فوتبال کشاورز چارک و تیم فوتبال شاهین درازی هر دو از شهرستان دشتی برگزار شد که در پایان تیم کشاورز روستای چارک در ضربات پنالتی شاهین دارزی را شکست داد تا پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود.

بیستمین یادواره شهدای زایر عباسی شهرستان دشتی استان بوشهر که با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتبال کشاورز چارک و با حضور مدیرعامل باشگاه استقلال تهران خاتمه یافت.

بیستمین دوره از بازی‌های فرهنگی ورزشی سرداران و 15 شهید روستای زایرعباسی دشتی استان بوشهر با حضور 12 تیم از روستاهای دشتی و تنگستان و در چهار گروه سه تیمی برگزارشد که دو تیم فوتبال کشاورز چارک و تیم فوتبال شاهین درازی هر دو از شهرستان دشتی به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

هر چند حضور خانواده‌های معظم شهدا، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، رئیس کمیته داروان کشور و خیل عظیم مردم گرمی خاصی را به این فضای معنوی وورزشی داده بود و بازی خوبی توسط هر دو تیم ارائه شد اما گلی در برنداشت.

تیم فوتبال شاهین درازی که در دقیقه 55 بازی یکی از بازیکنان خود را با کارت قرمز داور از دست داده بود اما بازی خوبی را در مقابل تیم روستای چارک از خود به نمایش گذاشت اما این پایان بازی نبود و در دقایق پایان بازی نیز یکی دیگر از بازیکنان تیم شاهین نیزبا کارت دوم داور روبرو شد و 9 نفره به بازی ادامه دادند.

در ادامه کار به ضربات پنالتی کشیده شد که درپایان تیم کشاورز روستای چارک در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر دو تیم شاهین دارزی را شکست داد تا پرونده این دوره از مسابقات نیز بسته شود.

صحبت‌هایی برای حضور کریم باقری، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا برای حضور در اختتامیه این یادواره صورت گرفته بود و در آخرین روز نیز اعلام شد که مهدی مهدوی‌کیا برای این برنامه به بوشهر می‌آید ولی خبری از حضور وی نبود.

شاهین اگر حمایت می‌شد در لیگ برتر می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر حسب وظیفه در این یادواره حضور یافته‌ام، گفت: همین که به عنوان یک عضو کوچک فوتبال افتخار شرکت در این مسابقات پیدا کرده‌ام نوعی عبادت می دانم چون هرچه داریم از شهداست و این کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

علی فتح الله‌زاده در ارتباط با وعده رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران برای احداث 10 مدرسه فوتبال در استان بوشهر گفت: به اعتقاد بنده  اگر به جای احداث 10 مدرسه فوتبال یک مدرسه با کیفیت احداث کنیم بهتر است چون پتانسیل و توانمندی‌های استان بوشهر در زمینه فوتبال بالاتر از اینها است که شاهد آن هستیم.

وی اضافه کرد: اگر برنامه مدون و درستی داشته باشیم بوشهر می‌تواند تیم قدرتمندی در لیگ داشته باشد و اگر شاهین که تیم پرطرفدار و خوبی بود حمایت می‌شد درلیگ برترباقی می ماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در ارتباط با کیفیت بازیکنان تیم‌های درازی و چارک که بازی فینال را در این روستا برگزار کردند خاطرنشان کرد: بازیکنان از لحاظ فیزیکی و بدنی درسطح خوبی هستند و درک فوتبالشان هم خوب است اما برای لیگ  یک مناسب هستند.

عمده مشکلات استقلال ارزی و مالی است

وی درخصوص تیم استقلال تهران یادآور شد: تیمی که داریم دوست نداریم تغییر دهیم و اگر یکی دو بازیکن اضافه کنیم تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا نیز دارد.

فتح الله زاده تصریح کرد: مسئولان باید نگاهی فراملی با تیم‌های استقلال، تراکتور و سپاهان داشته باشند و همین طور که تیم‌های حاشیه خلیج فارس کاملا تجهز شده اند همت و غیرت حدی دارد و اگر از تیم های ایرانی حمایت شود می توانند فینالی ایرانی در لیگ آسیا برگزار کنیم.

وی با برشمردن مشکلات باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: عمده مشکلات ما مشکلات ارزی و مالی است و به ویژه در بازی های آسیایی که به ارز نیازداریم و متاسفانه هرچه صحبت می کنم یکی پاسخگو نیست و انگارکسی حرف ما نمی شنود و یا نمی خواهد بشنود.

فتح الله زاده ادامه داد: از یک سو اعلام می کنند خرید ارز از بازار سیاه ممنوع است و از سوی هم ارز دولتی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. اگر ارز از بازار سیاه هم تهیه کنیم مجرم هستیم و این مشکلات است که زیبنده ما نیست و امید دارم رئیس کل بانک مرکزی توجه ویژه‌تری نسبت به تیم‌هایی که در بازی‌های آسیایی شرکت دارند داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)